امام جمعه کوهبنان: کسانی که به ترامپ نامه نوشتند جاهل هستند

حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان گفته ۱۶ دی روز شهدای دانشجو و سالروز شهادت تیمسار سرلشکر ستاری است وی با گرامی داشت این روز گفت که شهید آینه تمام نمای خداوند است. همه مشکلات ما از فراموش کردن خداست.

امام جمعه موقت کرمان افزود: «کسانی که تقویم می نویسند باید به یادآوری روزهای شهادت شهیدان توجه ویژه ای داشته باشند». وی بیان داشت دانشجویان در بسیاری از عرصه ها در حد الگو هستند اما زیاد از آنها گفته نمی شود. حجت الاسلام صباحی آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت.
او ادامه داد که نامه امام راحل به گورباچف یکی از اسناد مهم و ماندگار تاریخ است. گورباچف بعدها گفته بود اگر پیشگویی امام خمینی(ره) را در آن زمان جدی گرفته بودیم اوضاع به این شکل نمی شد. خطیب جمعه کرمان از حضور مردم در مراسم ۹ دی تشکر کرد.

پیام امام به گورباچف موجب شکستن هیمنه شوروی شد

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان گفته رهبری دانشگاهی را که در آن نبض انقلاب نزند را تضعیف کننده دانستند. وی یاد شهدای هویزه و شهدای دانشجو را گرامی داشت و بیان کرد که شهدا با استقامت در برابر دشمن ایستادگی کردند، دانشجویان نیز باید مانند آنها باشند.
امام جمعه رفسنجان به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به رهبر شوروی سابق اشاره کرد گفت که این پیام به وسیله آیت الله جوادی آملی و مرحوم مرضیه دباغ فرستاده شد و موجب شکستن هیمنه اتحاد جماهیر شوروی شد. امیدواریم هیمنه آمریکا و انگلیس در هم بریزد. وی از حضور مردم رفسنجان در روز ۹ دی تشکر و قدردانی کرد. حجت الاسلام رمضانی خواستار برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی شد.

تصویب قطع‌نامه علیه اسرائیل اتفاق مثبتی است

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان با ابراز نگرانی در رابطه با خشکسالی از مردم خواست برای نزول باران روزه بگیرند و دعا کنند.
امام جمعه سیرجان گفته روز دوشنبه دعای نزول باران در امام زاده علی سیرجان برگزار خواهد شد از همه مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.
وی بیان کرد که رئیس جمهور جدید آمریکا برای ترساندن مردم ما به تشدید تحریم ها تهدید می کند ولی دشمنان غافل هستند که تحریم باعث خودکفایی و اقتدار نظام ما شده است.

حجت الاسلام حسینی تصویب قطع‌نامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف شهرک‌سازی توسط صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی را مثبت ارزیابی کرد و گفت امیدواریم به زودی شاهد سقوط استکبار و رژیم صهیونیستی باشیم.
او پیروزی های سوریه را تبریک گفت و از مردم خواست برای برقراری آرامش در این کشور و پیروزی رزمندگان اسلام در موصل عراق، بحرین، نیجریه و یمن دعا کنند. وی به سالگرد شهادت شیخ نمر اشاره و بیان کرد که عربستان با شهادت این روحانی برجسته شیعه خواست رضایت غرب را جلب کند. او همچنین از حضور مردم در مراسم ۹دی قدردانی کرد و این حضور را دفاع از نظام اسلامی دانست.

کسانی که به ترامپ نامه می نویسند می خواهند خودشان به نان و نوایی برسند

حجت الاسلام عباس جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان ۱۶ دی سالروز شهادت شهدای هویزه و روز شهدای دانشجو را گرامی داشت و گفت دانشجویانی که حق را تشخیص داده و به وظیفه خود عمل کردند مظلومانه به شهادت رسیدند.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با دانشگاه گفته باید همیشه نبض انقلاب در دانشگاه‌ها بزند، دانشجویان و اساتید روحیه انقلابی داشته باشند تا در زمینه علمی و پژوهشی پیشرو باشیم.
وی ادامه داد شاهد رسوایی کسانی هستیم که به رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند و خواستار تحریم بیشتر علیه ایران شدند این نشان از جهل این افراد دارد و اینکه قصد دارند خود به نان و نوایی برسند و مردم را به سختی بیندازند.
خطیب جمعه کوهبنان بیان کرد که دشمن می خواهد نیروهای انقلابی و کارآمد در جایی مشغول به کار نباشند و زمینه منزوی شدن آنان فراهم شود.
حجت الاسلام جعفری خواستار برخورد با حقوق های نجومی شد گفت که این بحث باعث کم شدن اعتماد مردم به نظام می شود. وی از حضور مردم کوهبنان در مراسم ۹دی تشکر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8408
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.