کشف محموله بزرگ حشیش در رابر

به گزارش  پایگاه خبری پلیس سرگرد «یونس سالاری» می‌گوید ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پاسگاه انتظامی بخش هنزاء ضمن انجام یکسری کار اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی همچنین گفت ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در مسیر جیرفت – رابر اعزام شدند و پس از مدت زمانی به یک دستگاه پژو پارس برخورد و دستور توقف آن را صادر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر تاکید کرد راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و راننده خودرو دستگیر شد.
وی افزود: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۱۷۳ بسته حشیش به وزن ۱۷۳ کیلوگرم کشف و یک دستگاه خودروی سمند که به عنوان اسکورت مواد بود، توقیف و یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.
سالاری خاطرنشان کرد: دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد کشف شده و دو خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8424
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.