مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان اعلام کرد


بازدید رایگان از موزه‌های دفاع مقدس کرمان و ذوالفقار ارتش جنوبشرق در هفته مقاومت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس و سلاح ارتش جنوبشرق کشور(ذوالفقار) در هفته مقاومت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ محمود مهدوی فرد صبح امروز اول خردادماه در جلسه مطبوعاتی پیرامون سوم خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: از امروز هفته مقاومت آغاز می شود که در این هفته برنامه های مختلفی در دستور کار داریم.

وی با تشریح عملیات بیت المقدس اظهار کرد: در سوم خردادماه خرمشهر با ایثار و مقاومت رزمندگان آزاد شد و اولین کسانی که وارد خرمشهر شدند رزمندگان کرمانی بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان با تبیین برنامه های هفته مقاومت افزود: آذین بندی ادارات و مجموعه های دولتی و غیردولتی، غبارروبی گلزار شهدا ساعت 8 صبح روز سوم خرداد و رونمایی از چند اثر از جمله “تولید و رونمایی از نقاشی خاطره 5 سردار شهید عملیات بیت المقدس”، رونمایی و انتشار موشن گرافی “نقش لشکر 41 ثارالله در عملیات بیت المقدس”، برگزاری کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و … را خواهیم داشت.

مهدوی رونمایی از آثار هنری، افتتاح کانون خبرنگاران استان، افتتاح انجمن موسیقی مقاومت، برگزاری رژه موتوری در عصر سوم خرداد از محل موزه دفاع مقدس تا گلزار شهدای کرمان را از دیگر برنامه های هفته مقاومت برشمرد.

وی در ادامه سخنانش به عملکرد یک سال اخیر اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان پرداخت و بیان کرد: شورای نشر کتب دفاع مقدس را اخیرا در استان راه اندازی کردیم و 13 نویسنده خوب استان در این زمینه با ما همکاری دارند و از سال گذشته تا کنون 110 کتاب با موضوع مقاومت چاپ شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71060
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.