مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان


با کمک مردم تابستان را بدون خاموشی پشت سر می‌گذاریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از میزان همکاری مدیران دستگاه های دولتی گلایه کرد و گفت: در صورت عدم صرفه جویی ارگان‌های دولتی و‌ مردم در ساعات پیک یعنی یک تا ۵ بعد از ظهر، در تابستان خاموشی داریم.

محمود شهبا در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اگر مردم و دستگاه های دولتی تنها ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر می‌گذاریم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به صراحت گفت: دستگاه های دولتی در کاهش مصرف برق در ساعات پیک همکاری لازم را ندارند و اگر این روند ادامه داشته باشد مجبور به قطع برق آنها می شویم.

او همچنین در مورد بدهی‌ دستگاه‌های دولتی به شرکت توزیع نیروی برق شمال استان اعلام کرد:‌ بدهی بدون مهلت دستگاه‌های دولتی به شرکت توزیع نیروی برق شمال استان حدود ۳۱ میلیارد تومان است.

به گفته وی در زمان پیک مصرف ما ۴ تا ۵ درصد افزایش بار در سطح استان داریم که اگر این افزایش بار کنترل نشود تا ۱۵ درصد هم می‌رسد.

شهبا میزان افزایش تعرفه مصرف برق را برای مشترکانی که زیر ۳۰۰ کیلو وات ساعت در دوره مشخص شده برق مصرف می کنند فقط ۷ درصد بوده، اما در مصارف بالای ۳۰۰ کیلو وات ساعت علاوه بر ۷ درصد، میزان ۱۶ درصد نیز جریمه به آنها تعلق می گیرد که در مجموع ۲۳ درصد به مبلغ برق مصرفی آنها افزوده می شود.

وی افزود: بعد از شیوع کرونا تا اردیبهشت ۹۹ هیچگونه قبضی وصول نشده است اما از اردیبهشت به بعد طبق روال عادی قبض ها وصول می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52886
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.