برای تکمیل مرکز آب‌درمانی کرمان نیازمند کمک‌های استانی و ملی هستیم

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: برای تکمیل مجموعه آب‌درمانی کرمان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز جنوب شرق کشور نیازمند کمک‌های استانی و ملی هستیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، استاندار کرمان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت اداره کل بهزیستی کرمان بازدید کرد.

در این بازدید عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: دهکده سلامت کرمان واقع در میدان اول هفت باغ با ۴۰ هزار مترمربع ساختمان و ۴۰ هکتار زمین شامل مجتمع‌های اُتیسم امام علی به عنوان مجهزترین مرکز اُتیسم کشور دارای بالاترین استاندارد‌ها و تمام ساختار‌های آموزشی و تربیتی ویژه این گروه، مجموعه گلستان سلامت مرکز نگهداری بیماران روانی، مرکز نگهداری کم توانان ذهنی زیر ۱۴ سال و مرکز نگداری کم توانان ذهنی بالای ۱۴ سال، مرکز حرفه آموزی معلولین خیریه توانا و کارگاه‌های فنی، آموزشی و حرفه آموزی با بالاترین سطح آموزش قرار دارد.

مجموعه آب درمانی کرمان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکزآبدرمانی جنوب شرق کشور است

او با بیان اینکه مجموعه آب درمانی کرمان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز آبدرمانی جنوب شرق کشور با بیش از ۳ هزار متر زیربنا و ۱۵ هزارمتر زمین بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: برای تکمیل و تجهیز آن نیازمند کمک‌های استانی و ملی هستیم.

صادق زاده افزود: با راه اندازی این مجتمع بسیاری از مشکلات توانبخشی معلولین مرتفع خواهد شد.

او بیان داشت: این مجموعه شامل استخر آب درمانی، گل درمانی، شن درمانی، ماساژ درمانی و … است.

علی زینی‌وند، استاندار کرمان نیز در این بازدید با تبریک روز بهزیستی گفت: کار در سازمان بهزیستی با ادارات دیگر فرق دارد.

او افزود: کارکنان سازمان بهزیستی یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه هستند.

زینی وند با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های بهزیستی بیان داشت: برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری از بودجه‌های دولتی و امکانات استان نهایت کمک را خواهیم داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان خیران بزرگی دارد، گفت: همه ما باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم تا بخشی از گرفتاری‌های جامعه را در حوزه معلولیت، سلامت روان، پیشگیری و کمک‌های معیشتی کاهش دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.