برگرداندن۹۰۰ خودرو از ایست و بازرسی‌های استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با تشریح اقدامات این نهاد در اجرای مصوبات ستاد کرونا گفت: در ورودی‌های استان و نیز شهرهای قرمز و نارنجی ۵۱ ایست و بازرسی دایر کرده‌ایم و طی روزهای اخیر ۹۰۰ خودرو برگشت داده شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: با آغاز موج جدید کرونا، ۱۵۲ تیم پلیس با سازمان‌های متولی و عزیزان بهداشت و درمان برای نظارت و اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری دارند و تاکنون از ۲ هزار و ۵۰۰ نقطه بازدید داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ نیمه شب برقرار است و به خودروهایی که قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند ابتدا تذکر داده خواهد شد و در صورت بی‌توجهی برای ورود به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برای ورودبه شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

وی گفت: در این ایام ورود به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، استفاده از تالارها و اماکن ورزشی ممنوع است.

به گفته وی پلیس همچنین با توسعه خدمات درمانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان سیدالشهدا کرمان و مراکز قرنطینه، برای مقابله با موج جدید کرونا آمادگی کامل دارد و همواره در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73515
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.