برگزاری دومین جشنواره رفیق خوشبخت ما

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد: دومین جشنواره “رفیق خوشبخت ما” همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی علیه السلام برگزار می شود. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابراهیم بابایی در تشریح این جشنواره بیان کرد: در سال گذشته نخستین جشنواره رفیق خوشبخت ما به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب دو رویداد ملی برگزار شد.

وی افزود: در این رویدادها جشنواره فرهنگی هنری با هدف تولید آثار و فرآورده های فرهنگی توسط هنرمندان جوان جامعه به منظور تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم در ارتباط با اهداف جمعیت بود و دیگری پویش ملی چلچراغ به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه  توسط جوانان و مخاطبین این طرح به نیابت از این شهید عزیز اجرا شد.
بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت ویژه همه دستگاه‌های اجرایی کشور، جمعیت هلال احمر هم ماموریت دارد تا با اجرای برنامه های غنی، تحول آفرین و کارآمد موجب گسترش چتر گفتمانی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مومن، دانا، پرانگیزه و توانمند شود.
وی با اشاره به استقبال و مشارکت شورانگیز و توام با علاقه جوانان در این جشنواره تصریح کرد: به منظور تداوم این مسیر، طی اقدامی ارزشمند و امیدآفرین، خانه هنرمندان ماه نگار توسط سازمان جوانان تاسیس شد.
بابایی اظهار کرد: امسال با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیل گران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم با کیفیت بسیار بالاتری برای آشنایی هر چه بیشتری آحاد جامعه علی الخصوص نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار دل ها اجرا خواهد شد.
معاون امور جوانان با اشاره به مراسم آئین افتتاحیه این جشنواره در شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی علیه السلام افزود: مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری چهاردهم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با ارتحال حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است.
وی خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در پویش چلچراغ و مراسم اختتامیه بیست و چهارم تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با ایام ولادت حضرت امام هادی علیه السلام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83123
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.