برگزاری رزمایش قرارگاه عملیاتی و امنیتی امام علی(ع) در بم

کرمان نو- جانشین قرارگاه عملیاتی و امنیتی امام علی(ع) بم از برگزاری رزمایش عملیاتی و امنیتی از روز پنجشنبه هشت مهرماه به مدت ۲ روز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی یزدان پناه روز چهارشنبه در نشست هماهنگی رزمایش قرارگاه عملیاتی و امنیتی امام علی(ع) افزود: این قرارگاه ماموریت دارد در زمان بحران در مسایل امنیتی، حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی کمک یار دولت و مسئولان شهرستان بم باشد.

او ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این رزمایش ضمن بالا بردن توانمندی های نیروهای این قرارگاه و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه، برقراری تعامل با ادارات سطح شهرستان نیز است.

سرهنگ یزدان پناه اظهار داشت: همچنین ارتقای آمادگی های اطلاعاتی و عملیاتی یگان ها به منظور برقراری امنیت در شرایط گوناگون سطح شهرستان بم از دیگر اهداف برگزاری رزمایش امام علی (ع) است.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) شهرستان بم تاکید کرد: در این راستا تمریناتی برای هماهنگی بیشتر بین این قرارگاه و ادارات خدمات رسان شهرستان بم برگزار می شود.

او توضیح داد: رزمایش امام علی (ع) در سه نقطه شهرستان بم ، دو نقطه در شهر بم و یک نقطه در شهر بروات با استمداد سه گردان و با حضور ادارات خدمات شهری این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ یزدان پناه تصریح کرد: این رزمایش توسط قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) در طول سال ۲ بار یعنی هر ۶ ماه یک بار برگزار می شود.

قرارگاه عملیاتی و امنیتی امام علی (ع) به فرماندهی سرهنگ احمد بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم در این شهرستان مستقر است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77596
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.