بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کرمان

سعید کاظمی پور دبیر کانون های خدمت رضوی با حضور در مناطق جنوب استان از خسارت ها و منازل آسیب دیده ناشی از سیل اخیر بازدید و ضمن تشکر از زحمات خادمیاران رضوی از بسیج امکانات آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت برای امداد رسانی به سیل زدگان جنوب استان خبرداد و گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت های کانون های خدمت رضوی استان و بنیاد کرامت در رفع این مشکل تلاش کنیم.

به گزارش کرمان نو، سعید کاظمی پور با بیان اینکه اولویت نخست آستان قدس رضوی خدمت به محرومین و نیازمندان با حفظ کرامت انسانی است اظهارداشت: امروز رسیدگی به سیل زدگان در جنوب استان کرمان اولویت نخست کانون های خدمت رضوی است، لذا در راستای رفع نیازهای ضروری مردم سیل زده و سپس به میزان امکانات و مقدورات در جهت بازسازی منازل آسیب دیده و تهیه اسباب زندگی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.
وی با تأکید بر اینکه امام رضا(ع) ناظر بر خدمات خادمیاران رضوی خواهند بود ، اظهار کرد: خادمیاران در خدمات رسانی به آسیب دیدگان دقت و حساسیت را داشته باشند .

وی با بیان اینکه امدادرسانی به هم استانی ها سیل زده یک وظیفه می‌دانیم ، اضافه کرد : این وظیفه را منتی از جانب حضرت رضا بر سر خود و توفیقی برای خدمتگزاری می‌دانیم که قطعا اجری عظیم نزد حضرت خواهد داشت.

کاظمی پور تصریح کرد : یکی از مواردی که الویت شدید نیاز مناطق سیل زده می‌باشد باتوجه به شرایط آب و هوایی منطقه و شیوع بیماری ها سرویس بهداشتی و حمام است که باید هرچه سریعتر با کمک اردوهای جهادی در مناطق احداث شود.

گفتنی است، دبیرکانون های خدمت رضوی استان کرمان در بازدید از مناطق مختلف جنوب ، در جریان نحوه خدمت رسانی بین سیل‎زدگان قرار گرفت.
لازم به ذکر است، که 60 راس گوسفند عقیقه به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال توسط کانون های خدمت رضوی استان ذبح و گوشت قربانی میان مردم سیل‌زده توزیع شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84375
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.