بیانیه رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان

دکتر رحمان جلالی رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان در پی اتفاقات اخیر در فضای رسانه ای استان امروز سوم اسفندماه با انتشار بیانیه، بر رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در تعاملات رسانه ای تاکید کرد

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن بیانیه دکتر رحمان جلالی به شرح زیر است:

خبرنگاری در شیوه راستین و حرفه ای؛  مسئولیتی اجتماعی، وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است و خبرنگار از این جهت، حرمتی مضاعف و جایگاهی مهم دارد.

نشست خبری سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالیکه با هدف تعامل با رسانه ها، پاسخگویی  و اطلاع رسانی جامع، صحیح و دقیق و یک هفته پس از نشست مشورتی سرپرست فرمانداری  با اصحاب رسانه برگزار شد با اتفاقی تلخ و نامبارک همراه بود و شیوه پاسخ به یکی از سوالات، موجب توهین به خبرنگار سوال کننده و واکنش جامعه رسانه ای گردید.

در کنار بازخوردهای دغدغه مندانه خبرنگاران به این اتفاق، موضوع در سطوح مختلف بررسی و مستندات و دغدغه های اصحاب رسانه به استاندار کرمان، شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور به طور مستمر ارسال گشت.

شورای اطلاع رسانی استان کرمان با تاکید بر رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در تعاملات رسانه ای از همراهی های خبرنگاران محترم در رویدادهای مختلف در استان پهناور کرمان تقدیر می کند و حمایت از روند اطلاع رسانی صحیح را وظیفه ذاتی خود می داند.

این شورا با تقدیر از خدمات و تلاش های  مدیران محترم در راه پیشرفت و توسعه استان، از آنها درخواست می کند با عنایت به سیاست های اطلاع رسانی دولت با نهایت سعه صدر، ضمن گسترش ارتباطات رسانه ای در فضای همدلانه، فعالیت رسانه ها و خبرنگاران را در عمل به وظایف خود بیش از پیش تسهیل کنند.

#اداره کل روابط عمومی استانداری_کرمان
۱۴۰۰/۱۲/۳

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85553
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.