تجلیل از سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان

​در سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و با حضور وزیر نیرو : از مهندس عبدالوحید مهدوی نیا سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان تجلیل شد​​.

با حضور وزیر نیر​​و در سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سالن پیامبراعظم استانداری کرمان  از عبدالوحید مهدوی نیا سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و دست اندرکاران و فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل شد.

به‌‌گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز در مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران طرح پویش و رونمایی از کتاب دلگرمی‌ها که به‌صورت ویدئوکنفرانس  در سالن پیامبر اعظم استانداری با حضور استاندار ، مدیران صنعت آب و برق استان کرمان و اصحاب رسانه برگزار شد ، پویش هرهفته_الف_ب_ایران را یک مأموریت مشترک برای تمام دلبستگان به نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: وزارت نیرو در این پویش به‌عنوان یک خط‌ نگهدار بود که با طراحی این پویش با کمک هم توانستیم نشان بدهیم که تهدیدات دشمنان اثری ندارد.

وی از عملکرد وزارت نیرو در دولت دوازدهم  به عنوان دوران طلایی و روشن خدمت  گزاری یاد کرد و افزود:  آب و برق دو کالایی هستند که با تمام آحاد مردم سر و کار دارند و نیاز اولیه عمومی است .
وی گفت:  فعالیت‌های وسیعی در این مدت انجام شده است و دستاورد ما تنها به اجرای پروژه‌های عمرانی نبود بلکه در اصلاح مصرف انرژی نیز موفق بودیم.
وی با بیان اینکه “پویش هرهفته_الف_ب_ایران باعث شد بیشتر به ظرفیت‌های داخل کشور در صنعت آب و برق توجه کنیم” افزود: ما امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با 250 پروژه بزرگ را آغاز کنیم.
اردکانیان  خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های اعلام‌شده پویش هرهفته_الف_ب_ایران وزارت نیرو را تا پایان سال با جدیت پیگیری می‌کنیم.
وزیر نیرو در پایان این مراسم از  مهندس عبدالوحید مهدوی نیا سرپرست توزیع نیروی برق شمال استان و دست اندرکاران و فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل کرد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61102
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.