ترددها در مبادی ورودی استان کرمان با جدیت کنترل شود

بصیری با اشاره به مصوبات جلسه ستاد کرونا گفت: به دلیل اینکه شهرستان‌های رفسنجان و انار در معرض ورودی استان‌های مرکزی قرار دارند، باید همچنان ترددها در مبادی ورودی به ویژه ایست و بازرسی انار با جدیت کنترل و مراقبت شود.

دکتر “محمدصادق بصیری” جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا با محوریت شهرهای شمالی استان و با حضور ویدیو کنفرانسی ستادهای شهرستانی رفسنجان و انار، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌شود و با توجه به واکسن تخصیص یافته به شهرستان انار، واکسیناسیون با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: همچنین با توجه به تاکید ستاد استانی در مورد کنترل ورودی‌های استان، پست ایست و بازرسی شهرستان انار از روز یکشنبه ۱۳ تیرماه جاری با افزایش عوامل انتظامی فعالیت می‌کند.

بصیری با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: به دلیل اینکه شهرستان‌های رفسنجان و انار در معرض ورودی استان‌های مرکزی قرار دارند، باید همچنان ترددها در مبادی ورودی به ویژه ایست و بازرسی انار با جدیت کنترل و مراقبت شود.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: شهرستان های انار و رفسنجان باید به صورت هماهنگ نسبت به اعمال الزامات و محدودیت ها اقدام و فرمانداران مراکز تجمع مردم را با نظارت بیشتر با بهره مندی از تیم های بازرسی کنترل و محدود کنند و در صورت لزوم تصمیمات اقتضایی بگیرند.

در این جلسه اعلام شد: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان انار از زرد به نارنجی تغییر کرده، علاوه بر آمادگی مراکز درمانی، مراکز نقاهتگاهی نیز آماده شده و کلیه مراسم در اماکن تجمعی از جمله امامزاده این شهرستان از امروز محدود خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73645
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.