شورای اداری شهرستان بم


تصمیمات ستاد دهه فجر اولویت کاری شهرداری ها و بخشداری ها

شهسوارپور فرماندار بم گفت:شهرداری های بم و بروات و بخشداران باید تصمیمات ستاد دهه فجر را که به آن ها ابلاغ شده است را اجرا کرده و در اولویت کاری خود قرار دهند

به گزارش کرمان نو شهسوارپور فرماندار بم بعدازظهر دوشنبه در شورای اداری شهرستان بم گفت:در طلیعه فجر قرار داریم  و مطمینا یکی از بزرگترین کارهایی که هرساله باید انجام دهیم گرامی داشت یادوخاطره ایام الله دهه فجر است .
هادی شهسوارپور بیان کرد: بخش عظیمی ازایام دهه فجر توسط ادارات و ارگان هایی است که در سطح شهر و روستا قرار دارند و امسال با توجه به شرایط بوجود آمده و تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت های در برگزاری مراسم دهه فجر داریم اما در فضای مجازی و از طریق تابلو ها و المان های سطح شهر باید اطلاع رسانی انجام شود.

فرماندار بم تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان و عمرانی و بخش خصوصی پروژه های قابل افتتاح خود را در دهه فجر اعلام کنند تا برنامه ریزی جهت افتتاح آن ها انجام گیرد.
شهسواپور ادامه داد: بودجه یک سند یکساله است که فعالیت شهرداری و دهیاری را مشخص می کند و در فصل بودجه نویسی شهرداری ها و تدوین عوارض برای شهرداری ها و دهیاری ها قرار داریم و قانون در این خصوص تعیین تکلیف کرده و باید در موعد مقرر بحث بودجه نویسی را انجام دهند .
او می گوید شهرداری عوارضی را که سال آینده به نوعی از آن ها درآمدزایی دارد را به موقع انجام دهد تا هر چه سریعتر ابلاغ و اجرا شود
فرماندار بم تاکید کرد:پاسخگویی به مطالبات مردم دغدغه همیشگی مسئولین است و گاهاً نارضایتی هایی در بین اراب رجوع ها ایجاد می شود که باید تلاش کرد کوچکترین نارضایی نباشد زیرا نارضایتی ها از عملکرد افرادی هست که در سیستم ادارات کار می کنند .
شهسوارپور گفت:در ستاد کرونا محدودیت های برای حضور ارباب رجوع برخی ادارات ازجمله شهرداری ، شرکت نفت و پست بم در نظرگرفته شده بود که برای جلوگیری از مشکلات حاصل از تجمع درجلوی پنجره های ادارات می خواهیم خدمات دهی به روال عادی برگردد.
او توضیح داد: اداراتی که بدهی به اداره های برق ،آب و گاز ب دارند باید از طریق هزینه های جاری خود مشکلشان را حل کنند و اگر مسئولی نتواند بدهی اداره خود را بدهد یعنی توانایی کافی ندارد و از این تاریخ دیگر اعلام نشود که آب و برق اداره ای بدلیل بدهی قطع شده است.
فرماندار بم افزود: درخصوص تجمعات مقابل شرکت نفت باید راهکار اندیشیده شود زیرا قرار بود برای جلوگیری از تجمع شرکت نفت مشکلات ارباب رجوع را در شهر خودشان برطرف کند .
او خاطرنشان کرد: از آن جا که با سرمای شدید مواجه هستیم نقاط سردسیر ما مانند دهبکری و دریجان باید به آن ها سهمیه نفت اختصاصی تعلق بگیرد.
فرماندار بم درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: به عنوان متولیان امر باید تلاش کنیم یک انتخابات سالم و بدون دردسر همراه با مشارکت حداکثری و حضور. آحاد مردم برگزار کنیم.
شهسوارپور از آغاز روند انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر نیز خبر داد و عنوان کرد: نام نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ ۲۰ اسفند آغاز می شود و تا پایان روز ۲۶ اسفند نیز به پایان می‌رسد همچنین نام نویسی برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از دوشنبه 16 فروردین آغاز و تا پایان روز یکشنبه 21 فروردین 1400 ادامه دارد.
به گفته او نامزدها باید گواهی سوپیشینه خود را (با اعتبار ۳ ماه) در زمان ثبت نام به همراه داشته باشند.

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63220
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.