توزیع ۳ تن مرغ میان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان تحت پوشش

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان در راستای حمایت مادی و معنوی از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان توزیع ۳ تن مرغ منجمد میان بیماران نیازمند تحت پوشش خود را آغاز کرد.

به گزارش کرمان‌نو، محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران اظهار داشت: با همت خیرین ۳ تن گوشت مرغ منجمد تهیه و میان بیماران این انجمن در حال توزیع است.
وی با بیان اینکه اقدامات انجمن خیریه یاس کرمان همواره با موفقیت همراه است، افزود: تهیه سبد کالا در جهت فقر غذایی و رفع سو تغذیه بین خانواده‌های بیماران نیازمند یکی از اولویت‌های این انجمن به‌شمار می‌رود، از این رو تلاش کرده‌ایم با اعتماد‌سازی و جذب حداکثری کمک‌های مردمی و خیران به بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش خود توجه بیشتری داشته باشیم.
بهرامی در پایان، افزایش اعتماد خیران به انجمن خیریه یاس کرمان را نتیجه شفافیت مالی و فعالیت‌های این انجمن دانست و بیان داشت: فعالیت و اقدامات انجمن یاس کرمان در راستای اهداف این انجمن بوده تا باری از روی دوش بیمار مبتلا به سرطان کاسته شود.
شایان ذکر است؛ بیش از ۶ هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان بوده و از حمایت‌های مادی و معنوی این انجمن استفاده می‌کنند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100645
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.