جزئیات بیشتری از حادثه فهرج

خلیل همایی راد در گفتگو با خبرنگار ایرنا می گوید که حدود ساعت ۶بعدازظهر پنجشنبه ۲دیماه سال جاری داماد ۲۶ ساله خانواده ای در روستای جهان آباد فهرج که با همسر و خانواده همسر مشکلات خانوادگی داشته به منزل پدر همسر مراجعه می کند.
وی افزود که این فرد با ورود به منزل بعد از جدا کردن همسرش از جمع اقدام به تیراندازی و کشتن تمام افراد داخل خانه می کند،البته یکی از بستگان در مکانی از منزل پنهان شده بود که از چشم قاتل دور ماند.
به گفته همایی راد کودکی در جمع حضور داشته که گوشه ای خود را پنهان نموده که متاسفانه قاتل متوجه حضور او شده و وی را نیز به قتل می رساند.قاتل رو به همسرش می گوید اینها را جلوی چشمت کشتم که تا آخر عمرت زجر بکشی.

کریم ۶۱ساله پدر همسر و شوهر خاله قاتل، زینب ۴۳ساله مادر همسر، معصومه ۳۲ساله عمه همسر، محمد جواد ۲۲ساله دانشجو برادر همسر، سحر خواهر همسر۲۲ ساله و روژان ۷ ساله دختر خواهر همسر ، زینب ۴۵ساله، راضیه و مرضیه هم از همسایگان جزو کشته شدگان حادثه هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گفته که علت حضور همسایه ها عیادت از مادربزرگ همسر قاتل بوده،قاتل یک سال و نیم قبل دخترخاله اش را به عقد خویش درآورده بوده که اخیرا با هم زندگی می کردند.

وی افزود که اختلافاتی بین قاتل و همسرش ایجاد و این امر منجر به درخواست جدایی توسط زوجه می شود که خانواده زن نیز موافق این جدایی بودند.
همایی راد افزود حدود چهارماه قبل متهم یکی از مغازه داران منطقه را به جهت مطالبه کردن طلبش از وی با چاقو تهدید به قتل می کند. به همین جهت سه ماه و یک روز زندانی می شود.علت اختلاف خشونت کلامی،کتک کاری، فحاشی، خیانت و دست داشتن در کار قاچاق انسان (انتقال غیر قانونی اتباع غیرمجاز)متهم بوده است.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری همچنین به بیان اقدامات امنیتی و انتظامی  انجام گرفته در مورد این حادثه پرداخت. لازم به ذکر است متهم یکشنبه ۵ دیماه دستگیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8225
1 نظر
  1. […] و زهره از جزئیات قتل در فهرج […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.