مدیرکل ثبت کرمان:


حدنگاری به ارتقای نظم قضایی می‌انجامد

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت این سازمان در امر حدنگاری پهنه‌های استان و به‌ویژه مناطق جنوبی تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، عصر روز گذشته سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت‌اسناد در دیدار با مسعود رفیعی مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان در خصوص ظرفیت‌های موجود و در دسترس جهت پیشبرد حدنگاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار هاشمی، حدنگاری را یک ضرورت عنوان و تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت حد نگار موجب امنیت خاطر مالکین و جلوگیری از جرایم حوزه املاک می‌گردد و ازاین‌روی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری به شمار می‌آید.

او افزود: پیرو سفر هفته گذشته معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به شهرستان‌های جنوبی استان، در حال حاضر حدنگاری مناطق جنوبی استان در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ثبت استان روحیه بسیجی را بسیار راهگشا دانست و خاطرنشان ساخت: به‌منظور تسریع در فرایند حدنگاری شهرستان‌های جنوب استان، در نظر داریم در یک اقدام جهادی نقشه‌برداران شاغل در ادارات ثبت سراسر استان را جهت نقشه‌برداری رایگان، به این مناطق اعزام نماییم.

او با ابراز امیدواری از اثربخشی مطلوب این شیوه حدنگاری گفت: به حول و قوه الهی این اقدام جهادی، نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت و پس از ارزیابی نقاط قوت و ضعف، اجرای این طرح به سایر مناطق استان تسری خواهد یافت.

در خاتمه مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، در خصوص پای‌کار آوردن ظرفیت‌های این نهاد به‌منظور پیشبرد فعالیت حدنگاری اعلام آمادگی نمود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.