صبح امروز صورت گرفت


خداحافظی شهردار سابق از مدیریت شهری کرمان

شهردار سابق کرمان خود را فرزند این سرزمین دانست و گفت: اگر قصوری در دوران مدیریتم بود به دلیل کم تجربگی بنده بوده و امیدوارم مردم کرمان، فرزند خود را ببخشند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “سیدمهران عالم زاده” صبح امروز ۸ آبان ماه در آئین معارفه شهردار جدید کرمان، خود را فرزند این سرزمین دانست و گفت: اگر کاری را انجام دادم وظیفه ام بوده است.

وی درباره شهردار جدید کرمان گفت: آقای شعرباف دارای نظام فکری و برنامه ریزی در مدیریت شهر هستند و اگر برنامه های اعلامی خود را در کرمان انجام دهد قطعا یکی از شهرداران موفق کرمان باشد.

شهردار سابق کرمان با ارائه گزارش عملکرد دوره شهرداری خود عنوان کرد: شش پروژه بزرگ نیمه تمام به بهره برداری رسید و کارهایی در راستای افزایش بودجه شهر کرمان صورت گرفت.

وی اتمام ساختمان شهرداری، راه اندازی سامانه پایش تصویری، نوسازی ناوگان عمومی، ایجاد زیرساخت های اتوماسیون اداری، اصلاح لوایح درآمدی، احداث ۶۰ پارک، آرامستان جدید، تهاتر بدهی های شهرداری و … از جمله اقدامات شهرداری برشمرد و گفت: همه این کارها با همکاری و همراهی نیروهای شهرداری محقق شد چراکه نیروی انسانی شهرداری کرمان بزرگترین سرمایه شهرداری است زیرا کارهای بزرگی را می توانند انجام دهند و فقط باید از آنها بخواهید.

عالم زاده با بیان اینکه عمده درآمد شهرداری در نیمه دوم سال همواره محقق می شود، تصریح کرد: اگر قصوری در دوران مدیریتم بود به دلیل کم تجربگی بنده بوده و امیدوارم مردم کرمان، فرزند خود را ببخشند.

وی از برکات خدمت رسانی به مردم سخن به میان آورد و گفت: چهار سال پیش تنها فرزندم(پسر) در سن ۱۸ سالگی از دنیا رفت و پس از آن دیگر دلم با کرمان نبود و قصد رفتن از کرمان را داشتم اما نمی دانم چه شد که شهرداری کرمان را پذیرفتم و امروز که از این شهر می روم خداوند به زندگیم امید بخشید و به بنده دو دختر داده و این بزرگترین برکت و از دعای خیر مردم کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79028
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.