خط و نشان کرمانی‌ها برای وزارت کشور در خصوص معرفی نشدن استاندار

این بار امام‌جمعه شهر کرمان روز گذشته از تریبون نماز جمعه این شهر خواستار شد که وزیر کشور هر چه سریع‌تر وضعیت استانداری کرمان را مشخص کند.

آن‌طور که فارس نوشته حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی گفته این آخرین تذکر است که به وزیر کشور و هیات دولت می‌دهیم که هر چه زودتر استانداری که در جایگاه این استان و این مسوولیت باشد را مشخص کنید.

وی در تذکر به وزارت کشور می‌گوید که آیا قبول دارید که استان کرمان استانی پهناور است و نیروهای لایق در عرصه‌های مختلف دارد.

امام‌جمعه شهر کرمان خطاب به وزیر کشور ادامه داد حتماً توجه دارید که کرمان به‌عنوان استانی مطرح است که در بخش‌های مختلف صنعت، اقتصادی، کشاورزی و … حرف برای گفتن دارد، اما چرا باید روزها و ماه‌ها بگذرد و از سوی وزارت کشور و دولتمردان هیچ تصمیمی بر وضعیت این استان و تعیین تکلیف آن در بخش مدیریتی اجرایی نباشد.

چندی پیش نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف و معرفی استاندار کرمان شد و گفت: نمایندگان کرمان انتظار دارند حداکثر تا دوم مرداد استاندار انتخاب شود. اگر روند انتخاب استاندار همچنان معطل بماند از اهرم قانون استفاده می‌کنیم.

یحیی کمالی پور در گفتگو با مهر ادامه داد: بعد از استعفای استاندار کرمان به دلیل شرایط خاص اقتصادی موجود، نمایندگان استان بلافاصله تشکیل جلسه دادند و چهار نفر را به وزیر کشور معرفی کردند و دلیل این امر تعیین تکلیف فوری پست استانداری کرمان بود.

هشتم خردادماه سال جاری بود که وزارت کشور با استعفای علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان موافقت کرد.

رزم حسینی از آذرماه 92 به‌عنوان استاندار کرمان منصوب شد.

یک منبع آگاه به «کرمان نو» خبر داده بود که وی به دلیل بیماری همسرش که اخیراً تشدید شده از سمت خود کناره‌گیری کرده است. «اینجا»

پس از استعفای رزم حسینی گزینه‌هایی برای استانداری کرمان مطرح شد. نام شهباز حسن‌پور،  نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و محمدجواد فدایی، سرپرست فعلی استانداری کرمان در میان این گزینه‌ها به چشم می‌خورد. «اینجا»

اما باگذشت سه ماه و هشت روز از استعفای رزم حسینی همچنان استانداری کرمان با سرپرست اداره می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19552
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.