استاندار کرمان هشدار داد


در صورت عدم مراقبت، کرمان جزو اولین استان‌های درگیر پیک ششم خواهد بود

استاندار کرمان با اشاره به روند افزایشی مبتلایان در استان های همجوار اظهار کرد: اگر مراقبت های لازم صورت نگیرد کرمان جزو استان های اولی خواهد بود که پیک ششم در آن به وقوع می پیوندد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” ظهر امروز ۲۲ آبان ماه در یک صد و هفتمین ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از هفته آینده مبنا قرار می گیرد و این یک طرح جامع است.

وی بر لزوم نظارت بر واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: کارمندانی که واکسن تزریق نکرده اند، ۱۵ روزی یک بار تست PCR خود را باید ارایه دهند و این طرح هوشمند بسیار سختگیرانه است.

استاندار کرمان واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها را مبنای طرح هوشمند محدودیت های کرونایی دانست و اظهار کرد: استان کرمان به لحاظ پوشش واکسیناسیون در رده های پایین کشور قرار دارد و این به دلیل عدم استقبال برخی از نقاط استان از واکسیناسیون است.

وی با تاکید بر آنکه باید ۸۵ درصد جمعیت کل استان واکسیناسیون شوند، تصریح کرد: در برخی از شهرهای استان میزان واکسیناسیون از میانگین کشوری بیشتر است.

زینی وند با اشاره به روند افزایشی مبتلایان در استان های همجوار اظهار کرد: اگر مراقبت های لازم صورت نگیرد، کرمان جزو استان های اولی خواهد بود که پیک ششم در آن به وقوع می پیوندد.

وی اراده و صلاح کشور را در گستردگی واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها دانست و عنوان کرد: رسانه ها می توانند مناظره هایی بین موافقین و مخالفین واکسیناسیون برگزار کنند.

استاندار کرمان با اشاره به نزدیکی سالگرد سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تعداد زوار این شهید والامقام رو به افزایش است و باید حتما در مکان های شلوغ ناظران بر پروتکل های بهداشتی نظارت داشته و شان و احترام زائرین رعایت شود.

به گزارش ایسنا، “حمید شمس الدینی” مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: شهرستان های زرند و شهربابک همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار د ارند.

وی ادامه داد: شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان و نرماشیر در وضعیت نارنجی، فقط شهرستان فاریاب در وضعیت آبی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار کرمان بر لزوم رعایت پروتکل ها با حساسیت بیشتر تاکید کرد و افزود: متاسفانه وضعیت شهرستان های نرماشیر، عنبرآباد، کهنوج و منوجان نسبت به هفته قبل بدتر شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79779
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.