رفع افت ولتاژ برق در آستانه تابستان گرم و طاقت فرسای مناطق جنوبی استان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان طی سفر یک روزه خود از شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج بازدید و از نزدیک مشکلات موجود در منطقه را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

مهدوی نیا در ابتدای سفر خود از پست های فوق توزیع شهرستان کهنوج بازدید و دستور وارد مدار شدن خطوط 63 کیلو ولت با هدف بهبود افت ولتاژ در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب را صادر نمود.

وی همچنین برای رفع برخی از مشکلات موجود در منطقه با همراهی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت، فرماندار شهرستان منوجان را ملاقات و در خصوص پی گیری جهت رفع افت ولتاژ به گفتگو نشستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در این دیدار از افزایش قدرت پنج دستگاه ترانسفورماتور در سطح شهرستان منوجان، خبر داد و گفت: همچنین یک دستگاه اتوترانس افزاینده جهت رفع افت ولتاژ مسیر روستاهای تجدانو و چاهشاهی نصب خواهد شد و یک مدار از خط 63 کیلو ولت با هدف رفع افت ولتاژ در مرکز شهر وارد شبکه می شود.

این مقام مسئول در ادامه سفر یک روزه خود وارد شهرستان قلعه گنج شد و با همراهی فرماندار شهرستان، از روستاهای بخش چاه دادخدا بازدید و به سوالات مردم این  روستا ها در خصوص موانع و مشکلات افت ولتاژ پاسخ داد.

مهدوی نیا در بین مردم بخش چاه دادخدا بیان نمود: برای رفع افت ولتاژ و رفع مشکلات موجود در این مناطق شش دستگاه ترانسفور نصب خواهد شد.

وی در ادامه با فرماندار شهرستان قلعه گنج دیدار و علت افت ولتاژ در بعضی مناطق شهرستان قلعه گنج را بیان و برنامه های در دست اقدام برای مشکل مذکور را برشمرد.

شهسواری، فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز بیان نمود: تلاش های صورت گرفته در خصوص رفع افت ولتاژ، توسعه شبکه های توزیع و برق رسانی به روستاهای فاقد برق شایسته قدردانی می باشد .

فرماندار این شهرستان از برق رسانی به روستاهای فاقد برق کلاهون مارز و کلات مالک خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج در استان امیدواریم مانند سال های گذشته توجه ویژه به این منطقه وجود داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.