رکورد کرمان در بحث پروژه‌های فرودگاهی در کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سالیانه حدود یک میلیون مسافر از فرودگاه‌های استان کرمان استفاده می‌کنند.

سیاوش امیرمکری در مراسم افتتاح باند دوم فرودگاه کرمان در کنار باند اول به طول 3840متر و عرض 60 متر گفت: کارهای زیادی در فرودگاه‌های استان کرمان انجام شده است از جمله احداث پست روشنایی باند، نصب و راه‌اندازی سامانه کمک بصری روشنایی عوامل پروازی، توسعه ترمینال پروازهای داخلی از 2800 متر مربع به 7824متر مربع ، توسعه و نوسازی محوطه ترمینال داخلی، نصب و راه اندازی سامانه کمک ناوبری، بکاربری، راه اندازی فیبر نوری و احداث دیوار حفاظتی پیرامون فرودگاه.

امیرمکری اضافه کرد: امروزه فرودگاه کرمان می‌تواند برای برقراری پروازهای بین المللی و منطقه ای بیش از پیش نقش آفرینی کند و با پروژه های امروز حدود 4هزارو 500 میلیارد ریال در فرودگاه‌های استان هزینه کردیم.

او تصریح کرد: نبود دیوارهای حفاظتی یکی از نگرانی های ما بود و قرارداد این پروژه ها بسته شده و در حال اجراست البته به دلیل گران شدن مصالح و…با مشکلاتی برخوردیم اما در حال اجرا هستند.

به گفته امیرمکری پروژه های ما در کشور رکورد زدند و با توجه به وضعیت کرونایی حدود یک سال به طول کشیدند. علیرغم شرایط بسیار سخت کاری و اقتصادی و اتفاقاتی که در بخش قیمت ها افتاد توانستیم رکورد خوبی را به ثبت برسانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64216
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.