روابط‌عمومی بانک ملی استان خبر داد؛


آغاز به کار باجه ارزی بانک ملی در فرودگاه کرمان

با توجه به آغاز باجه پرداخت ارز مسافرتی بانک ملی در فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی،‌ ارز مسافرتی زائران عتبات‌عالیات در فرودگاه کرمان امکان‌پذیر شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی استان کرمان از افتتاح باجه پرداخت ارز مسافرتی این بانک در فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی کرمان خبر داد.

 طبق این خبر پرداخت ارز مسافرتی زائران عتبات‌عالیات در فرودگاه کرمان امکان‌پذیر شده است.

 ارز مسافرتی طبق شرایط و مقررات ارزی، پس از اخذ وجه ریالی از مسافران در شعب ارزی این بانک و صدور حواله ارزی، در گیت خروجی و رؤیت اصل گذرنامه و حواله، پرداخت می‌شود.

 زائران عزیز همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن بله (گزینه ارز مسافرتی) و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، درخواست ارز خود را ثبت و شناسه واریز الکترونیکی (حواله) دریافت نمایند.

 تمام متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید دارای مدارک موردنیاز مانند گذرنامه معتبر، ویزای معتبر با حداکثر ۶ ماه تاریخ اعتبار، بلیت کاغذی یا الکتریکی، قبض واریزی عوارض خروج از کشور باشند.

 روابط‌عمومی بانک ملی تصریح کرد: راحت‌ترین گزینه دریافت ارز مسافرتی ثبت درخواست و دریافت حواله از طریق اپلیکیشن بله است؛ اما مسافران می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب ارزی: کرمان (کد ۸۰۰۱) و شهید سلیمانی (کد ۸۰۶۵) در شهر کرمان و همچنین شعب مرکزی رفسنجان (کد ۸۱۲۱) و سیرجان (کد ۸۱۸۱) حواله دریافت ارز در باجه ارزی فرودگاه کرمان را اخذ کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116091
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.