با حکم رییس قوه قضائیه:


رییس جدید دادگستری راور منصوب شد

با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، مسلم کاربخش راوری، دادرس دادگاه کیفری ۲ شهرستان راور به سمت رییس دادگستری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، با حکم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه، مسلم کاربخش به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان راور منصوب شد.

در حکم انتصاب او که با امضای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه صادر شده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی، همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

مسلم کاربخش راوری دارای مدرک سطح ۳ حوزوی است و از سال ۱۳۹۶ وارد دستگاه قضایی شد و تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار تحقیق و اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان، قاضی ناظر زندان سیرجان و همچنین دادرس دادگاه کیفری ۲ شهرستان راور خدمت کرده است.

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان راور، روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی از جمله امام جمعه و فرماندار راور برگزار خواهد شد.

در این مراسم همچنین از خدمات و زحمات ابوالفضل فرحبخش، رییس سابق دادگستری شهرستان راور تجلیل به عمل می‌آید.

طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، ابوالفضل فرحبخش، رییس سابق دادگستری شهرستان راور به سمت رییس دادگستری شهرستان زرند منصوب شده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87682
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.