رییس پلیس راهور کرمان معرفی شد| دادستان: تعرض به پلیس را بر‌ نمی‌تابیم

طی مراسمی با حضور دادستان کرمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان و جمعی از نیروهای انتظامی استان، از خدمات سرهنگ “مسعود محسنی” تقدیر و سرهنگ “امین پاک ایزدی” به عنوان رییس پلیس راهور شهرستان کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “دادخدا سالاری” دادستان عمومی و انقلاب کرمان پیش از ظهر امروز ۲۱ شهریورماه در این مراسم با تشکر از خدمات رده های تخصصی پلیس از جمله پلیس راهور، گفت: هیچگونه تعرضی به نیروهای پلیس را بر نمی تابیم و تلاش می شود که در دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی ویژه ای از نیروهای انتظامی در مسیر اجرای قوانین داشته باشیم.

وی افزود: اینکه برخی افراد به پلیس تعرض کرده و فیلم آن را با افتخار در فضای مجازی منتشر می کنند، نشان می دهد که هر یک از ما در حمایت از پلیس به خوبی ورود نکرده ایم و باید در این حوزه اقدامات جدی تری صورت گیرد.

سالاری با اشاره به اینکه باید حمایت ویژه ای از نیروهای انتظامی به عنوان ضابطان دستگاه قضایی صورت گیرد، تصریح کرد: متاسفانه توسعه شهری در کرمان نامتوازن است و بارها مشاهده شده که ضمن احداث بزرگراه ها و خیابان ها به نظم بخشی ترافیکی آن توجه لازم صورت نمی گیرد.

همچنین جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: مرکز استان وضعیت ویژه ای در حوزه نظم و فرهنگ ترافیکی دارد و اگر نظم و فرهنگ ترافیک در مرکز رعایت شود به مرور در سایر نقاط استان نیز شاهد ارتقاء نظم و امنیت ترافیکی خواهیم بود.

سرهنگ”عبدالعلی روانبخش” افزود: یکی از راهکارهای مهم برای توسعه نظم و امنیت ترافیکی در معابر اصلی شهر، استفاده از پارکینگ ها است و فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از پارکینگ های عمومی در سطح شهر باید از اولویت های پلیس راهور باشد.

وی بر توسعه پارکینگ های عمومی در سطح شهر نیز تاکید کرد و ادامه داد: در بسیاری از موارد افراد به جای استفاده از پارکینگ های موجود، خودروی خود را در محل های ناامن پارک می کنند و شاهد عواقب بعدی آن از جمله سرقت خودرو هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بر توسعه دوربین های نظارت و پایش تصویری نیز تاکید کرد و ادامه داد: بهسازی، نوسازی و ارتقاء دوربین های موجود و به کارگیری دوربین های جدید ضمن استفاده در کارکردهای امنیتی و کشف جرایم، در بهبود نظم و فرهنگ ترافیکی نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که اعمال قانون برای تخلفات رانندگی منافاتی با مردم داری نیروهای پلیس ندارد، تاکید کرد: همواره به نیروهای انتظامی تاکید می شود که مراعات حال مردم را کرده و با رافت و اخلاق اسلامی با مردم برخورد کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات سرهنگ “مسعود محسنی” تقدیر و سرهنگ “امین پاک ایزدی” به عنوان رییس پلیس راهور شهرستان کرمان معرفی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76585
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.