فرمانده انتظامی استان کرمان


زیرساخت‌های کرمان برای جمع‌آوری و درمان معتادین متجاهر اصلا متناسب نیست

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: متاسفانه زیرساخت‌ها برای جمع‌آوری و درمان معتادین متجاهر اصلا متناسب نیست و تنها ۲ کمپ (مرکزماده ۱۶ و اردوگاه کرامت سپاه) را داریم که جوابگو نیست.

به گزارش ‌کرمان‌نو، سردارعبدالرضا ناظری امروز ۲۵ آبان‌ماه در دیدار معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با امام جمعه کرمان اظهار کرد: در استان کرمان حضور معتادین متجاهر و سرریز این افراد را از استان‌های دیگر داریم.

ناظری بیان کرد: ستاد مبارزه با موادمخدر اعتبار گذاشته تا بخشی از اردوگاه کبوترخان برای نگهداری معتادین متجاهر بهره‌برداری شود و با این کار، می‌توانیم دوهزار نفر را نگهداری کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: حلقه مفقوده در درمان معتادین متجاهر این است که بعد از درمان رها می‌شوند و چرخه معیوبی داریم.

وی تصریح کرد: باید با همکاری سازمان‌های دیگر از جمله فنی‌وحرفه ای، اداره‌کار، صنایع‌ومعادن برای بازگرداندن این افراد به زندگی اقدامات لازم صورت بگیرد.

ناظری اظهار کرد: عمده سرقت‌های ما خرد است که توسط معتادین متجاهر و افاغنه صورت می‌گیرد و امیدواریم سفر معاون ستاد مبارزه با موادمخدر به استان کرمان دستاوردهای خوبی برای این حوزه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت معتادین متجاهر در شان کرمان نیست، گفت: به طور متوسط روزانه یک تا سه هزار زائر در گلزار شهدای کرمان داریم و باید پاکسازی محیط صورت بگیرد و وضعیت در شان سردار سلیمانی و شهر کرمان باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98532
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.