ساخت 896 واحد مسکن روستایی در استان کرمان توسط کمیته امداد

پرویز فتاح در دیدار با امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه کمیته امداد بدون وفاق و همدلی مردم و مسوولان موفق نمی شود و این نهاد با همکاری مجلس، دولت ومردم به محرومان رسیدگی می کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امداد از متن قرآن و دین است، افزود: صدقه، زکات، انفاق و حمایت از ایتام در دین اسلام آمده است.

فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد تنها نهادی است که اسم امام خمینی(ره) را دارد، گفت: امام راحل اجازه ندادند نام خود را بر روی نهادی جز کمیته امداد بگذارند.

رییس کمیته امداد کشور بیان کرد: کمیته امداد همیشه موجب خیر در جامعه بوده و در شرایط حساس کنونی کشور عصای دست نیازمندان شده و نقش مهمی در حمایت از محرومان دارد.

به گزارش ایسنا، رییس کمیته امداد کشور در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون ساخت ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در کرمانشاه با کمک مردم، دولت و‌ پرداخت تسهیلات را در دست داریم.

فتاح ادامه داد: مبلغ وام های ‌اشتغال در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده که از محل صندوق توسعه روستایی 2 هزار و 500 میلیارد تومان شامل ۱۰۰ هزار فقره وام و از محل تبصره 16 میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21353
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.