سرپرست فرمانداری: تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در شهربابک اتخاذ شد

سرپرست فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهربابک با بیان اینکه آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم گفت: همه تمهیدات لازم برای این رویداد بزرگ در بخش‌های مختلف شهرستان اتخاذ شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، قاسم شمسی اظهار داشت: برنامه ریزی ها در بخش های اجرایی، پشتیبانی، انتظامی، بهداشتی و دیگر بخش ها انجام گرفته است و هیچ نگرانی نداریم.

وی تعداد عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی – امنیتی دخیل در امر برگزاری انتخابات در شهرستان شهربابک را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: همه فرآیندهای اجرای کار از ایجاد مقدمات و ارائه آموزش ها و برگزاری جلسات توجیهی انجام شده است.

به گفته شمسی، تمهیدات لازم برای به کارگیری شیوه نامه های بهداشتی نیز اتخاذ و برنامه ریزی ها صورت گرفته تا نگرانی بابت سرایت ویروس کرونا در جریان برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

پیش بینی حضور پرشور

رییس ستاد انتخابات شهربابک همچنین گفت: برنامه ریزی برای حضور پرشور و مشارکت گسترده شهروندان در انتخابات نیز در سطح شهرستان انجام گرفته و پیش بینی داریم که شاهد مشارکت گسترده و بالای شهروندان پای صندوق های رای باشیم.

وی فضای شکل گرفته در شهرستان شهربابک را در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه جاری پرشور و با هیجان بالا توصیف و بیان کرد: فضای پرشور انتخاباتی هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل مشاهده است.

به گفته شمسی، طی روزهای گذشته فضای انتخاباتی پرشورتر شده و نوید حضور و مشارکت گسترده شهروندان را می دهد.

رکورددار تایید صلاحیت شوراها

سرپرست فرمانداری شهربابک با بیان اینکه ۶۰۰ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند که غیر از چهار نفر همه تایید صلاحیت شدند اظهارداشت: در روند تایید صلاحیت این افراد برای نخستین بار یک رکورد در شهرستان ثبت شد و آن چهار نفر رد صلاحیت شده هم در شوراهای روستایی بودند که امکان تایید صلاحیت از نظر دفاع در مقابل گزارش مراجع چهارگانه نداشتند.

رشد ۱۰ درصدی شعب

رییس ستاد انتخابات شهربابک همچنین تعداد شعب اخذ رای این شهرستان در این دوره از انتخابات را ۱۰۷ شعبه اعلام و خاطرنشان کرد که این تعداد در مقایسه با دوره قبلی انتخابات ۱۰ درصد رشد دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72521
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.