سفر مدیرعامل سازمان اتکا به شهرستان بافت

نماینده مردم شهرستان‌های ارزوئیه، بافت و رابر (ابر)، مدیر‌عامل سازمان اتکا و فرمانداران شهرستانهای ارزوئیه و بافت در محل فرمانداری بافت جلسه ای با موضوع توانایی و قابلیت‌های سه شهرستان در زمینه رشد و‌ پیشرفت اقتصادی برگزار کردند.

در این دیدار نماینده مردم (ابر) ضمن یادآوری توانایی‌های بالقوه شهرستان‌ها در زمینه نیروی انسانی، گردشگری، کشاورزی و دامداری گفت: میزان بالای مهاجرت در سه شهرستان به دلایل اقتصادی از مشکلات مهمی است که باید مورد توجه و برای حل آن چاره‌اندیشی کرد.

او افزود: «اگر به پتانسیل‌های موجود از قبیل وجود گیاهان دارویی متنوع، کشاورزی وسیع و معادن غنی توجه کنیم و سرمایه گذاری در این موارد را افزایش دهیم قطعا می‌توانیم تا حدودی مسئله مهاجرت را حل کنیم.»

در ادامه سردار حشمتی مدیرعامل سازمان اتکا وجود سرمایه انسانی مستعد در سه شهرستان (ابر) را از ویژگی‌های قابل توجه در منطقه دانست و گفت: حوزه صنایع غذایی و دامپروری از مواردی است که مورد توجه سازمان اتکا است، همچنین شیلات هم ظرفیتی است که نباید از آن غافل ماند.

او در پایان گفت: صادرات محصولات از جمله موارد کلیدی است که باید به آن توجه کرد و در زمینه محصولات صادراتی سه شهرستان‌ بافت، رابر و ارزوئیه می‌توانیم به منطقه کمک کنیم.

در پایان جلسه فرمانداران حاضر در نشست در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذار توضیحاتی دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62415
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.