حاشیه در بارز؛ از بازداشت دو مدیر ارشد تا شایعه برکناری سرپرست| مشرفی: تخلف مربوط به قبل از دوران سرپرستی من است

انتشار خبرهایی مبنی بر بازداشت دو تن از مدیران ارشد شرکت تایرسازی بارز و برکناری سرپرست، این شرکت را به صدر اخبار کشانده.

شب گذشته علی خضریان، نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ در اینستاگرام خود از بازادشت دو تن از مدیران شرکت بارز خبر داد. آنطور که خبرگزاری فارس گزارش داده، او نوشته که

پس از فرار یکی از مدیران بزرگترین شرکت تایر ساز کشور (⁧‫#بارز‬⁩) دو نفر از مدیران ارشد آن نیز به دستور مقام قضایی بازداشت شدند. ‏طی ماه‌های گذشته بارها در خصوص تخلفات عدیده آن شرکت به آقایان ⁧‫#شریعتمدرای‬⁩ و ⁧‫#رضوانی_فر‬⁩ تذکر دادم و اقدامی نشد!‌ ‏خدا قوت به وزارت اطلاعات برای مبارزه با فساد.

این خبرگزاری همچنین به نقل از یک منبع آگاه نوشت که مشرفی، سرپرست شرکت لاستیک بارز برکنار و به جایش فکری به عنوان مدیر عامل لاستیک سازی بارز انتخاب شده.

مشرفی تکذیب کرد

علی اکبر مشرفی که سال‌ها سابقه حضور در شرکت بارز را دارد اما امروز خبر برکناری خود را تکذیب کرده. این مدیر کرمانی می‌گوید که واقعیت با آنچه که در فضای مجازی منتشر شده فاصله دارد، قوه قضائیه یکی از مدیران و یک کارمند شرکت را بازداشت کرده در حالیکه هنوز جرم آن ها اثبات نشده است.

به گفته مشرفی این مساله ارتباطی به او ندارد و وی همچنان عضو هیات مدیره بارز است.

سرپرست گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با «کرمان‌نو» تاکید کرد که درخواست من برای آمدن به کرمان به علت بیماری بوده و مربوط قبل از رخ دادن اتفاقات اخیر است.

مشرفی می‌گوید در دو ماه گذشته مرض سخت کرونا گرفتم که ۲۲ روز در icu ‌ بودم و ۱۰ روز در بیمارستان و دکتر اجازه پرواز به من ندادند.

رییس پیشین شورای شهر کرمان در خصوص فردی که گفته شده فرار کرده است گفت که مدیر بازاریابی شرکت که مدتی هم سرپرست سامان بازر بود، دو ماه پیش از ما مرخصی گرفتند و به انگلیس رفتند.

او تاکید می‌کند که در جریان رفتن او نبوده ایم.

مشرفی در خصوص بازداشت کارمند این شرکت می‌گوید ما یک مدیر فروش با سابقه داشتیم و مسائلی داشت که ما برکنارش کردیم و چند شب پیش او و یکی از همکارانشان بازداشت شدند.

به گفته او تخلف صورت گرفته پیش از انتصاب من به عنوان سرپرست گروه صنعتی بارز اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62411
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.