سی‌امین جشنواره استانی قدردانی از کارگران و واحدهای کار نمونه استان کرمان برگزار شد

سی‌امین جشنواره استانی قدردانی از کارگران گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان کرمان صبح امروز با حضور مسلم خانی مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی، زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، علی سلیمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در آین آئین با اشاره به اینکه جامعه کارگری 14 هزار شهید در کشور دارد اظهار داشت: حدود 900 شهید در استان کرمان از جامعه کارگری است.

وی با بیان اینکه هیچ مکتبی در دنیا وجود ندارد که بالاترین مقام کشور بر دست کارگر بوسه بزند گفت: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) خود کارگری زحمتکش بود و بر دست کارگر بوسه زد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و کارگران در این توسعه و پیشرفت نقش بسیار مهمی دارند افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کار و ایجاد انگیزه برای کارگران در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه مرحله شهرستانی استانی و ملی برگزار می‌شود عنوان کرد: هزار و 570  نفر از جامعه کارگری در جشنواره امسال ثبت نام کردند که از این تعداد286  نفر در بخش کشاورزی، 853 نفر در بخش صنعت و 393  نفر در بخش خدمات هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان 33 طرح پذیرفته و به بررسی میدانی معرفی شدند گفت: در بازدید میدانی از این طرح‌ها تعداد شش طرح کارگر نمونه و شش طرح گروه کار نمونه معرفی شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان هر ساله در سطح ملی برگزیده داشته است افزود: امسال در بین 31 استان دو واحد صنعتی ما گروه کار نمونه انتخاب شدند و یک کارگر نمونه هم معرفی شد که در اعزام به تهران با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار داشته و در مراسمی از دست رئیس جمهوری تندیس جشنواره را دریافت کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27580
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.