شهرداری ملزم به اجرای مصوبات شورا است نه خواسته های اعضاء

محمد فرشاد به استعفای ماه‌بانو معصوم‌زاده در روز یکشنبه هفته گذشته از شورای شهر اشاره کرد و گفت: هفته گذشته مقرر شد که در جلسه هفته جاری 5 خرداد ماه اگر ایشان همچنان مصر بر استعفا هستند برای موافقت یا عدم موافقت اعضای شورای شهر با این موضوع مجدد رای‌گیری شود.
وی اظهار کرد: خانم معصوم‌زاده اختیار دارند که استعفای خود را در این هفته پس بگیرند یا اینکه به رای گذاشته شود و استعفای ایشان به هیچ عنوان جناحی نیست.

رئیس شورای شهر ادامه داد: با توجه به اینکه استعفا یکی از اعضای شورا نیز جزء مصوبات شورا محسوب می شود لذا اعضای شورا از دلایل ارایه شده توسط خانم معصوم‌زاده قانع نشدند و با آن مخالفت کردند و عدم استقبال اعضای شورای شهر از این استعفاء نیز دلیل بر جناحی نبودن این شورا است.

وی می گوید: با توجه به اینکه حرفه خانم معصوم‌زاده پزشکی است به عنوان رییس کمیسیون بهداشت موفق عمل کرده‌ و حضور وی برای شورا ضروری و می‌تواند اثر بخش باشد ضمن آنکه باید عنوان کرد که اگر هر مصوبه‌ای که در کمیسیون بهداشت مصوب شده و اکثریت آرای اعضای شورا را به خود داشته باشد، شهرداری ملزم به اجرای آن خواهد بود.

فرشاد تاکید کرد: اگر با استعفای خانم معصوم‌زاده موافقت شود یکی از اعضای علی‌البدل جایگزین ایشان می شود او همچنین در ادامه به اسامی اعضای عدل‌البدل شورای شهر اشاره کرد و افزود: احمد حسن‌زاده، زهرا لری، فتح‌اله مویدی، حمیده عرب‌نژاد و رضا امیری اعضای علی‌البدل شورای شهر هستند که به ترتیب بیشترین رای را در انتخابات اخیر شورای شهر را دارند که اگر خانم ماه‌بانوی معصوم‌زاده استعفا دهند، آقای احمد حسن‌زاده جایگزین وی در شورای شهر خواهند شد.
وی عنوان کرد: شهرداری مستلزم اجرای مصوبات شورا است و قرار نیست که هر یک از اعضای شورا اگر خواسته‌ای و یا نامه‌ای داشته باشند، شهرداری آن را اجرا کند شهرداری تنها موظف به اجرای مصوباتی بوده که در صحن شورا رای‌گیری شده است.

فرشاد تصریح کرد: اگر نماینده‌ای خارج از این چهارچوب گله‌ای داشته باشد، گله وی وارد نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28331
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.