فرماندار بم:


شهرستان بم ۴ هزار رای اولی دارد

کرمان نو- فرماندار شهرستان بم گفت: ۱۴۵ هزار نفر در سطح شهرستان بم واحد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴ هزار نفر آنها رای اولی است.

هادی شهسوارپور روز جمعه ۲۸ خردادماه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تقدیر از دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی ملی در عرصه سیاست داخلی و خارجی نقش تعیین کننده‌ای دارد.
او با اشاره به اینکه اقتدار، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در گرو انتخابات است، بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات نشان دهنده این است که ملت ایران ملت غیوری بوده و حماسه آفرینند و در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری باطل السحر توطئه‌های دشمنان خواهند بود.
شهسوارپور گفت: ۱۶۲ شعبه برای انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۲۷ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار است.
فرماندار بم تاکید کرد: در سطح شهرستان بم در دو شهر بم و بروات و ۱۹۱ روستا انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد
او از افزایش ۱۰ درصدی شعبه های اخذ رای این شهرستان نسبت به انتخابات دوره قبلی خبر داد و افزود: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای نشان دهنده آن است که هر توطئه‌ای که نظام سلطه علیه ملت ایران بخواهد عملیاتی کند با حضور حماسی ملت محکوم به شکست است.
او به رشد فزآینده سیاسی و بینش بالای ملت اشاره کرد و گفت: حماسه حضور ملت ایران پیوند مستحکم مردم با نظام اسلامی را به رخ همه بدخواهانی می کشد که با ترفندهای متعدد سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس هستند.
شهسوارپو از مردم خواست تا در ساعات آغازین اخذ رای با حضور در پای صندوق به این تکلیف ملی، شرعی و قانونی خود عمل کنند تا بار دیگرحماسه‌ای بی نظیر در تاریخ این مرزوبوم ثبت و ضبط شود.
فرماندار بم اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای این شهرستان برنامه ریزی و تاکید شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72606
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.