طرح تعریض جاده قلعه گنج – منوجان با 52 میلیارد ریال اعتبار

عملیات اجرایی تعریض و رفع مهم‌ترین نقطه حادثه خیز جنوب کرمان در محور قلعه گنج – منو جان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال آغاز شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تعریض جاده قلعه گنج – منوجان با توجه به اینکه شهرستان قلعه‌گنج با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم‌جوار بوده و از طرفی به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در حوزه کشوری انتخاب شده بسیار مهم است.

احسان شاهرخی افزود: اجرای این طرح  راه‌سازی در راستای رفاه حال مردم، مسافران و همچنین کاهش حوادث و تلفات در دستور کار ویژه  قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طول محور قلعه گنج منوجان ۴۵ کیلومتر است، گفت: ۱۵ کیلومتر از این مسیر در حوزه قلعه گنج و مابقی در حوزه شهرستان منوجان قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان افزود: با حمایت‌های دولت تعریض و بهسازی ۱۵ کیلومتر نقطه حادثه خیز محور قلعه گنج – منوجان آغاز شد.

وی از رفع ۶ نقطه حادثه خیز در  محور قلعه گنج منوجان خبر داد و تصریح کرد: با رفع  این نقاط شاهد کاهش تصادفات در این خواهیم بود که می‌طلبد رانندگان هم با رعایت قوانین و جلوگیری از سرعت‌های غیرمجاز یاری گر ما در کاهش حوادث در جاده‌ها باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان خاطرنشان کرد: ۸۹ نقطه حادثه خیز در هفت شهرستان این منطقه وجود داشت که با اقدامات این اداره کل ۳۵ نقطه رفع شده و مابقی با اعتبار اختصاص یافته آشکار سازی  و در حال رفع است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35808
1 نظر
  1. […] برای شهرستان محرومی مثل قلعه گنج که هیچ مکان تفریحی ندارد، راه اندازی استخر خیلی واجب […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.