طرح ممیزی املاک در کرمان اجرا می‌شود

علی سعیدی، شهردار منطقه 2 کرمان افزود: طرح ممیزی در راستای ایجاد سیستم اطلاعات جامع از تمامی املاک و معابر سطح شهر انجام می شود.
وی اظهار داشت: اطلاع از وضعیت موجود املاک، معابر و مشاغل شهر و ثبت و نگهداری آن در سیستم، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری و دسترسی آسان و بدون واسطه شهروندان به اطلاعات املاک از دیگر مزایای اجرای طرح ممیزی است.
وی با بیان اینکه قبلا اطلاعات در خصوص تغییرات مربوط به املاک کسب و پیشه در دسترس نبود تصریح کرد: با اجرای طرح ممیزی، پرونده های کسب و پیشه نیز بر اساس نوع کسب، طبقه بندی و دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه تسهیل می شود.
به گزارش ایرنا، شهردار منطقه 2 کرمان با تاکید بر اینکه طرح ممیزی املاک نیازمند توجه و اجرای دقیق است گفت: در حال حاضر این طرح در این منطقه در حال اجرا است و امید می رود تسهیل در امور شهر و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
سعیدی گفت: فاز آموزشی طرح ممیزی املاک از آذرماه سال جاری در منطقه 2 کرمان آغاز شده است.
وی از الصاق کد ممیزی به نقطه نقطه شهر خبر داد و افزود: اجرای طرح ممیزی املاک به ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان کمک می کند.
شهردار منطقه 2 کرمان با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مراجعات شهروندان به شهرداری حضوری است و تنها درصد بسیار کمی از شهروندان امور مربوط به املاک خود را غیرحضوری انجام می دهند، تصریح کرد: با اجرای طرح ممیزی املاک، ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان و مالکان 20 تا 30 برابر افزایش خواهد یافت.
سعیدی با بیان اینکه حدود یک ماه از آغاز فاز آموزشی طرح ممیزی در منطقه 2 کرمان می گذرد، گفت: استقرار ستاد ممیزی در منطقه، فاز اول طرح ممیزی محسوب می شود.
وی افزود: فاز دوم طرح ممیزی اجرایی است که در حال حاضر در منطقه 2 کرمان به مرحله اجرا درآمده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22063
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.