عامل اصلی پرونده مشروبات الکلی مسموم سیرجان فوت شد

یدالله موحد در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت مظنونین پرونده مصرف مشروبات‌الکلی مسموم در شهرستان سیرجان اظهار کرد که چند نفر در این پرونده تحت تعقیب هستند ضمن آنکه عامل اصلی این پرونده خود به دلیل مصرف همان مشروبات فوت شده است.
وی در جلسه هیئت امناء ستاد دیه نمایندگی استان گفت که باید هزینه کرد کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اطلاع رسانی شود تا موجب جلب اعتماد بیشتر گردد.
موحد افزود که امسال با مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان ، ۳۳ جشن گلریزان در ماه رمضان برگزار و کمک این خیران برای آزادی زندانیان محکوم مالی که بیش از ۲ میلیارد تومان بوده، در طول ۱۶ سال فعالیت ستاد دیه استان بی نظیر بود.
موحد ادامه داد که از این اقدام خداپسندانه مردم استان کرمان به ویژه کسانی که با پرداخت بخشی از اموال خود برای رهایی زندانیان گرفتار و بازگشت آنها به آغوش خانواده قدم مثبتی برداشتند، تشکر و قدردانی می کنیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد که امیدواریم این سنت حسنه در سال های آینده با قوت و گستردگی بیشتری ادامه یافته و شاهد این باشیم کسی به واسطه فقر و نداری وارد زندان‌های استان نشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12933
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.