فرماندار بم شهادت دو تن از نیروهای یگان تکاوری بم را تسلیت گفت

کرمان نو- پیام تسلیت فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بم در پی شهادت نیروهای کادر یگان تکاوری شهرستان بم که شب گذشته که با مجاهدت و شجاعت به درجه شهادت نائل آمدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

امنیت این سرزمین مرهون ایثارگری کسانی است که با رشادت و دلاوری برای دفاع از مرزهای میهن تا شهادت ایستاده اند، شهادت و اقتدا به سرور سالار شهیدان،حضرت سید الشهدا (ع) توفیق برگزیدگان خداوند متعال است.

شهادت سربازان جان برکف استوار یکم احسان شیر خانی و سرباز وظیفه امیر حسین خدادادی را به مردم شریف ایران، خانواده معظم شهداء وایثارگران ،مردم شهید پرور شهرستان دارالصابرین بم و خانواده های معزز این شهیدان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند مهربان صبر جزیل و سربلندی روز افزون برای خانواده های محترم این شهیدان مسئلت داریم.

هادی شهسوار پور فرماندار شهرستان بم

 

به گزارش کرمان نو شامگاه سه شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها یگان تکاوری بم حین پایش منطقه کویری دشت سمسور استان کرمان که محل تردد کاروان اشرار بوده به عده ای از قاچاقچیان برخورد کرد که متأسفانه در این درگیری دو تن از نیروهای یگان تکاوری پلیس بم استوار شیر خانی و وظیفه امیرحسین خدادادی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.