فرمانده انتظامی استان با خانواده سرباز مجروح پلیس نرماشیر دیدار کرد

کرمان نو، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان روز یکشنبه طی سفر به شهرستان نرماشیر با خانواده سربازی که در حین گشت زنی با سارقان مسلح خرما درگیر شده و مجروح گشته دیدار کرد

به گزارش کرمان نو و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نرماشیر سردار “عبدالرضا ناظری” در این دیدار ضمن بررسی وضعیت و انجام پیگیری های لازم در راستای بهبودی این سرباز انتظامی گفت: تمام تلاش خود را در جهت بهبودی هرچه زوتر این عزیزان که سلامتی خود را برای پاسداری از جان و مال مردم فدا کرده اند به کار گرفته ایم و از خداوند بزرگ سلامتی این عزیزان را خواستاریم.

او افزود: شناسایی و برخورد شدید با افرادی که مرتکب این جرم شده اند در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار دارد تا هرچه سریعتر این مجرمین دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

فرمانده انتظامی استان ضمن دلجوئی از والدین این سرباز تصریح کرد: این جوانان و عزیزان شما هستند که بصورت شبانه روزی در راستای تامین امنیت شهروندان تلاش و جان و سلامتی خود را در راستای ارتقاء امنیت و آسایش شهروندان فدا می کنند ، اما همواره وقوع اینگونه اتفاقات ناگوار در راستای برقراری امنیت متصور است.

سردار “ناظری” با بیان اینکه در سطح استان طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی با همکاری سپاه و بسیج انجام و با همکاری گشت های رضویون توفیقات خوبی با این تعاملات به دست آورده ایم گفت: می طلبد شهروندان و کشاورزان نیز در راستای برخورد قاطع با سارقان همکاری لازم با پلیس داشته باشند.

به گزارش کرمان نو سرباز وظیفه “امیرحسین دهقان” از کارکنان وظیفه پاسگاه پشترود شهرستان نرماشیر سحرگاه پنجم شهریور ماه هنگام گشت زنی با سارقان مسلح خرما درگیر و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و هم اکنون در بیمارستان پاستور بم بستری است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75640
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.