جانشین فرمانده ناجا: ترحم به مخلان آرامش، جفای به جامعه است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌گوید برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار است و اقداماتی پشیمان کننده‌ای علیه بر هم زدگان آرامش مردم انجام می‌دهیم.

سرتیپ پاسدار قاسم رضایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد اقدامات چشمگیر همکاران انتظامی در استان کرمان بودم و هماهنگی بسیار خوبی بین پلیس استان، شورای تأمین و مردم وجود دارد.

او با اشاره به اینکه جنوب‌شرق کشور به جهت هم‌مرز بودن با بعضی کشورهای همسایه در حوزه مواد مخدر مشکلاتی دارد عنوان کرد: بیش از 940 تن کشفیات انواع مواد مخدر در سطح کشور توسط نیروی انتظامی طی ده ماهه نخست امسال بوده است که بیش از 150 تن از این کشفیات فقط در استان کرمان است.

رضایی با بیان اینکه بیش از دو هزار قبضه سلاح غیرمجاز طی سال جاری در استان کرمان جمع‌آوری شده است گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز نیز چالش دیگر استان کرمان است.

او با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت در جامعه می‌شود در دستور کار است گفت: قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش نیروی انتظامی در کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش تسنیم وی تصریح کرد: اگر مأمور ما ایجاد رعب و وحشت افراد را در جایی در صحنه ببیند وظیفه دارد در همان جا کاری کند که قمه و قداره از دست اراذل و اوباش بیفتد و ترحم بر این افراد جفای بر جامعه است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه همان‌گونه که در پروانه ساختمان ایمن بودن آن در مقابل زلزله بررسی می‌شود باید ایمن بودن آن در مقابل سرقت نیز یک شاخص باشد افزود: در سال گذشته طرحی به بانک مرکزی دادیم که در کاهش سرقت‌ها در فضای مجازی بسیار موثر بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64340
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.