فرمانده کل سپاه پاسداران وارد بم شد

سردار سرلشکر پاسدار “حسین سلامی‌” فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) به منظور شرکت در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شرق استان کرمان وارد فرودگاه بم شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقبال فرماندار بم و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی به شرق کرمان سفر کرده است.

این پروژه‌ها در اجرای طرح نهضت آب‌رسانی “مرد میدان” به همت حاج اکبر ابراهیمی واقف این پروژه در ۶۳ روستای محروم شهرستان نرماشیر از توابع شرق استان کرمان اجرا می شود.

ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزمی یگان های مستقر در این استان و افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی در سپاه ثارالله کرمان از جمله دلایل سفر سردار سلامی به شهرستان بم اعلام شده است.

آبرسانی به مناطق محروم شرق استان کرمان در قالب بهره برداری از چهار حلقه چاه آب آشامیدنی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، پروژه های آبرسانی به مناطق محروم استان کرمان در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان کرمان شامل ٢٥ مورد در نرماشیر، ١٢ مورد در فهرج، هفت مورد در جیرفت و بم به طور جداگانه، ۶ مورد در ریگان، سه پروژه در رودبارجنوب، ۲ مورد در رفسنجان و یک پروژه در شهرستان انار است.

براساس گزارش ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به منظور اجرای پروژه های آبرسانی به روستای بدرآباد از توابع شهرستان نرماشیر اختصاص یافته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78410
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.