فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد؛


فعالیت ۶۸ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار بسیج در رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از فعالیت ۶۸ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار بسیج در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محمد پساوند صبح یکشنبه در همایش بزرگ یاران حاج‌قاسم با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی امام خامنه‌ای اظهار کرد: رفسنجان شهر فاتحان اروند و مردم ولایتمدار و همراه انقلاب است و صبغه ولایتمداری و انقلابی مردم شهیدپرور رفسنجان بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه امنیت، افزود: نتیجه فعالیت این گشت‌ها برقراری امنیت پایدار در محله‌های شهرستان است.

پساوند ابراز داشت: دو گردان سایبری، دو گروهان رصد و یک گروهان تولید محتوا در بسیج شهرستان داریم که تیم تولید محتوای بسیج شهرستان رفسنجان در استان حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تصریح کرد: ۶۸ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار بسیج با ۷ هزار و ۸۴۹ عضو در شهرستان رفسنجان فعالیت می‌کنند که دو تعاونی بسیج طی امسال ۴۵ نفر اشتغالزایی داشته‌اند.

پساوند بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی ۱۶۹ گروه جهادی جغرافیامحور در شهرستان و سایر نقاط استان و کشور فعالیت داشتند و سه باب منزل مسکونی در رفسنجان احداث شده و دو باب منزل دیگر در حال احداث است.

فرمانده سپاه رفسنجان در ادامه به فعالیت‌های بسیج در حوزه آبرسانی به روستاهای رفسنجان اشاره و تصریح کرد: امروز تنش آبی ۲۷ روستای شهرستان رفسنجان رفع شده و تا پایان سال جمع این روستاها به ۸۰ روستا خواهد رسید.

پساوند گفت: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که تولیدات آن با استفاده از صندوق‌های خرد بسیج بوده است در حسنیه ثارالله این شهر دایر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80586
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.