رییس علوم پزشکی جیرفت تاکید کرد


لزوم اعمال محدودیت تردد و تعطیلی اصناف در مناطق قرمز جنوب کرمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تعطیلی اصناف و اعمال محدودیت های تردد را در شهرستان های قرمز کرونایی در جنوب کرمان خواستار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر”اصغر مکارم” با اشاره به وضعیت ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب گفت: وضعیت مرکز جامع سلامت زهکلوت، تسهیلات زایمانی مرکز جامع سلامت زهکلوت، پایگاه جامع سلامت و پایگاه۱۱۵ زهکلوت مورد برررسی و ارزیابی قرار گرفته اند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت رودبار از نظر شیوع بیماری کرونا قرمز است و این بدان معنا است که طی روزهای گذشته مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند.

مکارم با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت کنترل کرونا افزود: مدیریت محدودیت ترددها در جنوب کرمان با مناطق همجوار از استان های دارای آمار بالای بیماری کرونا امری مهم و ضروری جهت کنترل بیماری در جنوب کرمان است که امیدواریم همکاری لازم ر از سوی مردم و مسئولان امر در این زمینه شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به روند صعودی کرونا در اکثر شهرهای جنوب کرمان تصریح کرد: تعطیلی اصناف غیرضروری در مناطق قرمز طبق قانون برای حفظ جان مردم است که باید رعایت شود و حداقل نتیجه این اقدام ایجاد حساسیت در بین مردم برای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در کاهش آمار بیماری است.

وی ضمن تقدیر از همکاری های بنیاد علوی در حوزه سلامت جنوب کرمان بیان کرد: رفع کمبودهای مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از اولویت های دانشگاه است و بنیاد علوی هم در این راستا همکاری های خوبی داشته از جمله اینکه بیمارستان شهر زهکلوت با همکاری این بنیاد احداث می شود.

مکارم گفت: خرید یک دستگاه آمبولانس، تجهیز و بهسازی مراکز و خانه های بهداشت و … از دیگر اقداماتی است که این بنیاد در حوزه سلامت شهر زهکلوت با دانشگاه همکاری بسیار خوبی خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72812
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.