مدیرکل آموزش و پرورش استان: سردار سلیمانی نماد بارز استکبارستیزی، دفاع از مظلوم بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

احمد اسکندری نسب در پیامی ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سپهبد سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوست داشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار بود.

او گفت: سپهبد شهید سلیمانی فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

اسکندری نسب با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود گفت: زندگی سراسر افتخار آن ابرمرد به عنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای معلمان، دانش‌آموزان و آحاد جامعه، درس‌آموز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: یک سال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و به ویژه مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.

اسکندری نسب می‌گوید: بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران دانش آموز مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این پیام آورده است، اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان استان کرمان ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد به مقام معظم رهبری مدظله العالی و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم همیشه قهرمان و ولایتمدار این استان، استمرار راه پرافتخار این شهید بزرگوار را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61332
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.