در کوه‌های سیرچ کرمان


مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد شهدای غدیر

عصر روز ۳۰ بهمن ماه جمعی از ثاراللهیان دیار حاج قاسم سلیمانی با تعدادی از خانواده شهدای غدیر در سالروز آسمانی شدن ۲۷۶ پاسدار شهید، با حضور در محل یادمان این شهداء در ارتفاعات سیرچ(شهرستان کرمان) یاد آن شهدای والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ مرادی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز توفیق نصیب شد با حضور همکاران به مقام شهدای غدیر ادای احترام و تجدید میثاقی با این شهدای گرانقدر داشته باشیم.

وی افزود: امروز بیستمین سالگرد آسمانی شدن ۲۷۶ کبوتر خونین بال است که در این محل(ارتفاعات سیرچ) آسمانی شدند و ما آمدیم با این عزیزان تجدید بیعت کرده و از آنها استمداد بطلبیم در مسیر دفاع از انقلاب و ولایت ما را کمک کنند تا در مسیری که ادامه راه این شهیدان عزیز است، سربلند باشیم.
 ۲۷۶ نفر از پاسداران، جمعی از لشکر ۴۱ ثارالله، عوامل پرواز و فرماندهان ستاد مشترک سپاه در ۳۰ بهمن ماه سال ۸۱ در سانحه برخورد هواپیمای سپاه با ارتفاعات سیرچ کرمان پروازی آسمانی را در تاریخ ایران ثبت کردند که به مناسبت تقارن با این سانحه با عید غدیر، از این شهدا با نام “شهدای غدیر” یاد می‌شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101607
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.