مردم با توجه به اخلاق‌گرایی دولت یازدهم بار دیگر به روحانی رای دادند

نشست استاندار با منتخبین دوره پنجم شورای شهر امروز برگزار شد. علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب که نظامی پایه گذاری کرده ایم که در هر دوره ای نیازمند به اعتماد و مشارکت مردم است، افزود که اعتماد به رای مردم حرکت صحیح به وجود می آورد.

استاندار کرمان با اشاره به  شفافیت روز افزون انتخابات کشور گفته مردم مطالبه گری می‌کنند و کارنامه خدمات مسئولان را می خواهند.او ملاک مردم در انتخاب افراد را کارنامه خدمت رسانی آنها دانست و بیان کرد جای سپاس داریم که در کشوری هستیم که مردم حرفشان را با رای نه با سنگ، فریاد و توهین می زنند.

به  گفته رزم‌حسینی هیچ گاه در شهر کرمان ساعت اخذ رای از مردم بیشتر از ساعت 23 نبوده است اما در این دوره تا ساعت ۲۴ رای گیری در شهر کرمان ادامه داشت.

 او خطاب به منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: مردم قطعا از شما مطالبه گری خواهند کرد و اقدامات شما را براساس شعارهایی که داده اید، مورد ارزیابی خواهند داد، باید بدانید که مردم از طریق شبکه های مجازی رفتار و اقدامات شما را رصد خواهند کرد و شما را قضاوت می کنند.

شورای پنجم باید اعلام کند که چه تحویل گرفته است و در پایان نیز گزارش دهد که چه اقداماتی را برای رفاه مردم و توسعه شهر انجام داده است. وی اعلام کرد که شورای پنجم، بنگاه سیاسی نباید باشد و باید اقدامات موثری در جهت بهبود زندگی مردم در همه حوزه ها انجام دهد.او همدلی و همزبانی را بنیادی ترین اصل توسعه دانست و بیان کرد که باندبازی، منفعت فردی را در امور دخالت ندهید.

استاندار کرمان از شیشه ای بودن اقدامات دولت در استان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد که غیر جلسات شورای تامین استان، دیگر هیچ موردی در استان وجود ندارد که به مردم اطلاع رسانی نشده باشد.

رزم حسینی با بیان اینکه نباید هیچ خدماتی را از هیچ کس زیر سوال ببریم و ما باید نقد پذیر باشیم، اظهار کرد که همه دستگاه های اجرایی استان کرمان تا زمانی که شورا بنگاه سیاسی نشود از اعضای شورا حمایت می کند. استاندار کرمان گفته دولت تدبیر و امید، حضور با نشاط مردم در سطح شهر را وظیفه خود می داند.

منتخبان شورای پنجم «متخصص و متعهد» هستند

فرماندار کرمان منتخبان شورای پنجم را «متخصص و متعهد» خواند و گفت که در حوزه عمرانی شورای پنجم توانمند خواهد بود.

او بر صحت انتخابات شورای شهر تاکید کرد و گفت که اسناد درستی این انتخابات موجود است.

شورای چهارم همدل بود

معاون عمرانی استاندار شورای چهارم را «همدل» خواند و ابراز امیدواری کرد شورای پنجم موفق باشد.

ابوالقاسم سیف الهی درباره شرایط شهر کرمان توضیح داد و گفت که تراکم پایین، توسعه بدون برنامه، توزیع نامتوازن امکانات، بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، کمبود آب و حاشیه نشینی باعث شده کرمان تنها اسما کلانشهر باشد.

سیف الهی گفت که با پشتیبانی استاندار و همدلی اعضای شورای پنجم، امیدوارم دوره ای موفق در تاریخ کرمان رقم بخورد.

گلایه محمد فرشاد از استانداری و فرمانداری

محمد فرشاد نسبت به سکوت معاونت سیاسی استانداری و فرمانداری کرمان در مقابل اتهاماتی که به انتخابات وارد شد، از جمله آنکه برخی انتخابات را انتصاب خواندند، گلایه کرد و گفت که توقع نمی رفت سکوت کنید.

او از رزم حسینی خواست که به شورا به عنوان نهادی که انتخابی است نگاه کند.

سعی کردیم کرمان را متحول کنیم

علی اکبر مشرفی که رییس شورای شهر چهارم است و توانسته با رای مردم به شورای پنجم راه یابد، از اقدامات انجام شده در شورای چهارم دفاع کرد و گفت که امروز کرمان به یک کارگاه عمرانی بدل شده و سعی کردیم کرمان را متحول کنیم.

او گلایه کرد که همانطور که به مدیران دستگاه های دولتی وقت برای ارائه گزارش عملکرد داده شد، به شهردار هم فرصت داده می شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12324
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.