جلالی در تذکر شفاهی؛


خبری از اجرای نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیست

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، گفت: تامین یک میلیون مسکن در سال وظیفه دولت است، تاکنون در استان کرمان و شهرستان رفسنجان خبری از اجرای نهضت ملی مسکن نیست.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 20 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: چرا صنایع ملی مس علیرغم مصوبه دولت از ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و سیکل ترکیبی در رفسنجان خودداری می کنند، لایروبی قنوات روستایی در انار و رفسنجان پس از سیل با مشکل جدی مواجه شده که لازم است وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه اقدامات فوری انجام دهد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خطاب به وزیر نیرو، گفت: طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرستان های انار و رفسنجان مصوب شده چرا این طرح عملیاتی نمی شود، وزارت نیرو چرا مواد 27 و 28 انتقال آب کشاورزی را همانند بخش صنعت اصلاح و اجرایی نمی کنند. باید آب کشاورزی به گلخانه ها تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: چرا مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در خصوص خط ریلی کرمان به رفسنجان و انار اجرایی نمی شود. اگر بنا است از پسآب فاضلاب شهری در حوزه های صنعت و کشاورزی استفاده شود چرا در شهرستان های مذکور خبری از اجرای طرح فاضلاب شهری نیست.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور، گفت: تامین یک میلیون مسکن در سال وظیفه دولت است، تاکنون در استان کرمان و شهرستان رفسنجان خبری از اجرای نهضت ملی مسکن نیست.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس باید در اجرای قانون عفاف و حجاب نظارت لازم را اعمال کند./

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100467
3 نظرات
  1. موری می گوید

    آقای جلال مشکلات زیاده لطفا خواهشا چرا گیر دادین به حجاب در دین هیچ اجباری نیست..اما ثروت مملکت کجا می‌رود تو جیب مفتخوران نزول حرامخور .حقوق شما مسولین و اطرافیان نجومی و میلیاردی اما کارگر ریالی هزینه دلاری شده این خود ظلم وبی عدالتی هست اول به فقر و مشکلات دیگر رسیدگی بکنید اگر این دفعه مردم بلند بشن برای فقر هست دیگر کسی هم جلودار شکم گرسنه نیست..شما از کدام مریخ آمدید که مشکلات مردم رو درست نمی‌کنید. وعده دروغ دروغ می‌گویید فراوان..چی بگیم از بی لیاقتی شما ۴۳ سال شد…فقر حقوق ریالی فساد .دزدی از حق وثروت مردم ایران روی گنجه..

  2. حسین می گوید

    احسنت

  3. مصطفی می گوید

    خاک بر سر دولت مجلس انقلابی
    آبرویی برای دختر عزیزمان ایران نگذاشتید
    ای که بروی ماه چنگ زده اید
    باش تا صبح دولتت بدمد….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.