ساخت مسکن برای محرومان در فهرج

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج گفت:۲۸ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان فهرج به همت بسیجیان تکمیل و ساخته شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرگرد حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج گرو‌ه های جهادی برای محرومیت زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

او بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ گروه جهادی به تعداد ۳۶۰ نفر از بسیجیان برای خدمات رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فهرج افزود: تکمیل ۲۲ واحد مسکونی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان ساخت ۶ واحد مسکونی با صرف یک میلیارد و یکصدو ده میلیون تومان برای محرومان و نیازمندان صورت گرفته است و همچنین ۲۶ سرویس بهداشتی و حمام باصرف هزینه سیصدو پنجاه و یک میلیون تومان احداث و تحویل محرومان و نیازمندان گردیده است و نیز ساخت ۴ مسجد در مناطق روستایی با صرف اعتبار یک میلیاردو شیصدو پنجاه میلیون انجام شده است.

ابراهیم آبادی همچنین بیان داشت: اولین رویداد علمی شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود و در این راستا نمایشگاه صنایع دستی و هنر‌های تجسمی بر پامی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در ادامه اظهار داشت: در هفته بسیج ۱۲ طرح آبرسانی در شهرستان فهرج به بهره برداری می‌رسد.

ابراهیم آبادی در ادامه بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در جهت واکسیناسیون دام توزیع کفش و البسه بین دانش آموزان و خانواده‌های کم در آمد، تجلیل از کادر درمان و شبکه‌های بهداشت و جهادگران سلامت، برگزاری نشست‌های روشنگری باهدف تبیین مکتب مقاومت و تفکر بسیجی، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اهدای جهیزیه و تشدید طرح شهید سلیمانی، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، تجلیل از نخبگان و ورزشکاران بسیجی پیشکسوتان و جانبازان و معلولان بسیجی در طول هفته بسیج، دیدار با امام جمعه، برگزاری برنامه‌های ورزشی، برگزاری و اجرای برنامه‌های علمی در مدارس جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان، توزیع لوازم التحریر و نوشت افزار به همت بسیج فرهنگیان و ناحیه، پویش نذر قربانی عشایر و توزیع بین نیازمندان و اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فهرج بر شمرد.

اوهمچنین تصریح کرد: برگزاری شب شعر با حضور شاعران شهرستان، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، همایش سران طوایف و ایلات با محوریت بصیرت افزایی و وحدت برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات فرهنگی، ورزشی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فهرج می‌باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80099
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.