مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی کرمان بررسی می‌شود

استاندار کرمان از راه‌اندازی کارگروهی به‌منظور بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستای سیدی کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی زینی وند، استاندار کرمان در بازدید از روند ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان در قالب طرح ۴۰ قسیم در روستای سیدی گفت: در قالب این طرح ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار کرمانی به همت کمیته امداد، مرکز نیکوکاری خاتم‌الانبیاء و امور بانوان استانداری کرمان به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ زنی شد.

او با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این طرح افزود: این طرح پیشرفت خوبی دارد، اما یکسری مشکلات اداری دارد که امیدواریم با حل مشکلات و جذب کمک‌های جدید این واحد‌های مسکونی به مناسبت دومین سالگرد سردار سلیمانی تحویل مددجویان شوند.

استاندار کرمان از تشکیل کارگروهی با کمک فرماندار کرمان برای حل مشکلات مسکن مددجویان در قالب این طرح خبر داد و گفت: در این کارگروه مشکلات و نیاز‌های این طرح بررسی و پیگیری خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77049
4 نظرات
  1. زهرا شهیکی می گوید

    سلام الان یکسال ک قرار هست وام بلاعوض دو معلولین را پرداخت کنن خبری نیست چرا ب خدا نیاز داریم کسی هست جواب مون بده ۰۹۱۳۹۴۴۳۶۴۸ … ۶۰۵۰۳۴۳۵۶۱…. ۶۰۵۰۱۹۷۳۹۳…سارینا شهیکی و فاطمه شهیکی

  2. جلیل عاشوری می گوید

    سلام والا گرفتارم الان یکسال ازدواج کردم مسکن ندارم ی سرپناه ندارم لطفاً همکاری کنید

  3. جلیل عاشوری می گوید

    09926890424 عاشوری

  4. روح الله رادان می گوید

    سلام من مدد جویان بهزستی هستم یک سال پیش ثبت نام کردم وام مسکن خبری نشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.