رئیس بهزیستی کوهبنان:


مشکل مسکن و اشتغال نابینایان کوهبنان رفع شود

رئیس بهزیستی کوهبنان گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب سازی اماکن عمومی مورد توجه مسئولان در جایگاه‌های مختلف قرار گیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، محمد قصری در دیدار با جمعی از نابینایان شهرستان کوهبنان و خادم یاران حرم مطهر رضوی با تبریک روز عصای سفید با اشاره به اهمیت و اثر بخشی حضور افراد دارای معلولیت به ویژه نابینایان در جامعه گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب سازی اماکن عمومی همواره باید مورد توجه همگان خصوصاً مسئولان درجایگاه های مختلف باشد.

وی ادامه داد: برخی از روشندلان شهرستان کوهبنان استعدادهای ویژه ای دارند که باید شناسایی و با دقت و توجه ویژه شکوفا شوند تا بتوان با پرورش صحیح این استعدادهای برتر و بعضاً کم نظیر از این سرمایه‌ها در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و هنری و حتی مدیریتی استفاده شایسته و مناسب شود.

محمد رضا توکلی مدیر کانون خادمیاران رضوی کوهبنان نیز هدف از دیدار با نابینایان شهرستان را ترغیب و تشویق آنان به مشارکت بیشتر در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و دوری از انزوا و گوشه گیری توسط این افراد خواند.

گفتنی است این مراسم با پرچم گردانی، قرائت صلوات خاصه، اهدای نمک و نبات متبرک، اهدای سبد کالا و مداحی دلنشین یکی از نابینایان همراه بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78467
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.