معاون استاندار کرمان: هیچ سیستم محدودیتی کرونایی برای ایام محرم نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: امسال به دلیل فرهنگسازی که در بحث واکسیناسیون صورت گرفته بود، شاهد کمترین موارد ابتلا در مراسم و هیات ها بودیم و امیدواریم امسال نیز مراسم ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شکوه بیشتری برگزار می‌شود و هیچ سیستم محدودیتی نیز در این مورد نخواهیم داشت.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رحمان جلالی صبح امروز ۳۰ تیرماه در شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به طرح هدفمندسازی یارانه ها گفت: نارضایتی مردم بیشتر در حوزه نظارت‌ها بوده و توقعی که داریم آن است که قرارگاه‌های عملیاتی و سامانه‌هایی که در حوزه نظارت در نظر گرفته شده؛ به صورت گسترده به مردم اطلاع رسانی شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید در بحث نظارت بر بازار پیش‌قدم بوده و هر کسی خود را در این اتفاق ناظر بداند اظهار داشت: بالاترین سیستم اطلاعاتی خود مردم هستند و وظیفه ما ایجاد زیرساخت‌ها و پیگیری گزارشات و نظارت‌هاست که در این راستا نیز باید از تمامی ظرفیت‌ها در نظارت‌های تنظیم بازار استفاده کنیم.

جلالی نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی به مردم مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها سر خط بیایند و سیستم های واکنش سریع را به مردم اطلاع رسانی کنند ضمن آنکه انتظار داریم فرهنگ نظارت توسط ائمه جماعات به مردم اطلاع رسانی شود که خود این موضوع باعث ایجاد پیوندی بین مردم و حاکمیت می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بحث کرونا و اعمال محدودیت ها سه آیتم «رنگ بندی»، «واکسیناسیون» و «مدیریت هوشمند» مدنظر است عنوان کرد: برای برطرف سازی عادی انگاری در جامعه همکاری همه مردم لازم است لذا باید تمامی مراسمات طبق دستورات ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تاثیر واکسیناسیون در کاهش موارد ابتلا به کرونا اظهار داشت: امسال به دلیل فرهنگسازی که در بحث واکسیناسیون صورت گرفته بود، شاهد کمترین موارد ابتلا در مراسم و هیات ها بودیم و امیدواریم امسال نیز مراسم ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شکوه بیشتری برگزار می‌شود و هیچ سیستم محدودیتی نیز در این مورد نخواهیم داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92499
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.