ممنوعیت تجمع روز طبیعت در مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان بم

کرمان نو- فرماندار بم ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و اصناف با مجریان طرح های ابلاغی ستاد کرونا، تصریح کرد: در راستای صیانت از جان و سلامت عمومی شهروندان و برای رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و تصمیمات ستاد شهرستان، از حضور در مراکز و مناطق گردشگری و تفریحی خصوصا دهبکری، دریجان، جزین، منطقه آدوری و حاشیه سد نساء که در سال های گذشته محل تجمع بوده اند، خودداری خواهد شد.

به گزارش کرمان نو هادی شهسوارپور با تاکید بر همکاری مردم و دستگاهها و نهادها برای غلبه بر شیوع ویروس کرونا، افزود: محدودیت های در نظر گرفته شده برای سیزدهم فروردین، در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.

او با اشاره به ضرورت رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر با تهدید جدی شیوع ویروس کرونا خصوصا ویروس جهش یافته (انگلیسی) در سطح کشور روبرو هستیم، از مردم عزیز شهرستان بم تقاضا دارم در روز طبیعت از تجمعات بپرهیزند.

فرماندار شهرستان بم ضمن تبریک روز طبیعت، همکاری مردم و دستگاههای متولی جهت اجرای محدودیت های ابلاغی سیزدهم فروردین را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری و راه‌گشا دانست.

شهسوارپور با اشاره به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در سیزده بدر، افزود: به تمام شهرداری ها ، دهیاری ها و نیروهای نظامی و ناتشامی  دستورات لازم جهت جلوگیری از اقامت در این مناطق داده شده است و هر گونه تجمعی در امکان و فضاهای عمومی و تفرجگاه ها ممنوع است.

او تاکید کرد:رفت و آمد به مکان های گردشگری ممنوع نیست به دلیل اینکه شاید افرادی امکان استفاده از منازل شخصی خود را در این مناطق داشته باشند .

شهسوارپور در پایان گفت: توصیه می کنم شهروندان امسال را نیز تحمل کنند زیرا با رعایت محدودیت ها می توانیم  از انتشار بیشتر ویروس کرونا جلوگیری بعمل آوریم.

شهرستان بم در وضعیت زرد کرونایی و در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67549
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.